علیرضا خانجانی درباره این عمل جراحی افزود: نوجوانی 14 ساله اهل و ساکن روستای اسکاردین نکا به دلیل حمله سگ به این بیمارستان مراجعه کرد که جراحات فراوانی داشته است.

 

 

رئیس بیمارستان امام حسین(ع) نکا از موفقیت جراحی پیوند عروق در بیمارستان امام حسین(ع) نکا خبر داد.

 

 

 

به گزارش شرق پرس، علیرضا خانجانی در گفت‌وگو با فارس درباره این عمل جراحی افزود: نوجوانی ۱۴ ساله اهل و ساکن روستای اسکاردین نکا به دلیل حمله سگ به این بیمارستان مراجعه کرد که جراحات فراوانی داشته است.

 

 

وی یادآور شد: در بدن این نوجوان در ۲۰ ناحیه گاز گرفتگی سگ کاملا” مشهود و نمودار بوده است که با هماهنگی انجام شده با پزشکان مربوطه تصمیم بر جراحی گرفته شد.

 

 

خانجانی ادامه داد: شکستگی دست، گاز گرفتگی عمیق و پارگی عروق در بدن این بیمار کاملا” مشهود بود.

 

 

رئیس بیمارستان امام حسین(ع) یادآور شد: جراحی پیوند عروق با ریسک پزشک جراح بیمار  انجام گرفته است که با توجه به امکانات حداقلی این بیمارستان این عمل حساس را با موفقیت انجام شد و این نوجوان دوران نقاهت خود را می‌گذراند.

 

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه عمل جراحی تعویض مفصل زانو در استان مازندران برای نخستین بار در بیمارستان دولتی امام حسین (ع) نکا  انجام شد، بیان داشت: این عمل در سال ۹۰ در این بیمارستان انجام شد.

 

 

رئیس بیمارستان دولتی امام حسین (ع) نکا اظهار داشت: عمل جراحی تعویض مفصل زانو بر روی یک زن ۳۸ ساله انجام شد که مدت‌ها از درد زانو رنج می‌کشید.

 

 

خانجانی ادامه داد: این بیمار پس از مراجعه به چند بیمارستان، با مراجعه به این بیمارستان و انجام آزمایش‌ها و جلسات مختلف تیم پزشکی تحت عمل جراحی قرار گرفت.