حجت الاسلام جباری امام‌جمعه بهشهر در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید گفت: توان کار و فعالیت بیشتر در شهرستان بهشهر برای سجادی فراهم بود اما وجود برخی عوامل، مجال ادامه همکاری بیشتر را به ایشان نداده است.

 

به گزارش شرق پرس حجت‌الاسلام سید عربعلی جباری در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان بهشهر افزود: همه ما باید کمک‌کار مسئولان برای خدمت به مردم در این نظام باشیم و به‌دوراز تفرقه و اختلاف‌افکنی برای توسعه همه‌جانبه گام برداریم.

 

وی بیان داشت: فرصت خدمت در این نظام، نعمتی است که نصیب حال خدمتگزاران به مردم شده است و باید از این فرصت به نحو احسن برای پیشبرد اهداف عالیه انقلاب استفاده کنند.

 

امام‌جمعه بهشهر گفت: حفظ وحدت، دوری از تفرقه، صداقت، درستکاری، امانت‌داری و مردم‌داری از مسائلی است که در کنار تکریم از مردم به‌عنوان ارباب‌رجوع باید در دستور کار واقعی باشد.

 

جباری : برخی عوامل، مجال ادامه خدمت سجادی در بهشهر را نداد / خنجری : برای سهیم کردن همه آمده ام نه تقسیم سهم

 

جباری افزود: خدمت بی‌منت به مردم و از همه مهم‌تر احساس مسئولیت داشتن از مسائلی است که نباید ازنظر دور شود و فرماندار جدید هم باید با آگاهی از منابع موجود شهرستان، برای رفع بیکاری و اشتغال جوانان به‌عنوان مهم‌ترین مشکل این شهرستان چاره‌جویی کند.

 

وی همچنین از زحمات سید خالق سجادی، فرماندار سابق شهرستان بهشهر به لحاظ خدمت‌رسانی و به‌عنوان مقام عالی دولت در این شهرستان تجلیل کرد و خدمات‌رسانی به آحاد جامعه توسط مسئولان را مورد تأکید مجدد قرارداد و یادآور شد: سجادی از فرمانداران پرتلاشی بود که خود را وقف مردم کرده بود و تواضع، فروتنی و عشق به مردم و خدمت‌رسانی به آنان از بارزترین ویژگی‌های ایشان است.

 

به گزارش مهر, امام‌جمعه بهشهر در پایان گفت: توان کار و فعالیت بیشتر در شهرستان بهشهر برای فرماندار این شهرستان فراهم بود اما وجود برخی عوامل، مجال ادامه همکاری بیشتر را به ایشان نداده است.

 

خنجری فرماندار جدید بهشهر نیز گفت : نیامده ایم سهم تقسیم کنیم بلکه آمده ایم تا همه را سهیم کنیم.

 

 هادی خنجری در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بهشهر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: انقلابی که در غالب نظام جمهوری اسلامی به ما رسیده حاصل خون شهدا و کسانی است که از مال و جان خود گذشتند و ما امروز میراث‌دار خون شهدا هستیم.

 

وی با بیان اینکه مردم صاحب این نظام هستند، افزود: همه مسؤولان و مردم باید تلاش کنند تا اگر فاصله‌ای بین نظام و مردم در حال ایجاد است آن را کم  و هرگز اجازه ندهند فاصله‌ای به‌وجود بیاید چرا که مردم صاحبان اصلی این نظام هستند.

 

سرپرست جدید فرمانداری بهشهر با تاکید بر اینکه از شعار باید به شعور خدمت برسیم، بیان کرد: وظیفه ما به‌عنوان یک مسؤول خدمتگزاری به مردم است و در این زمینه  باید شأن خود را حفظ کنیم و فراموش نکنیم که شأن  مسؤولان نوکری به مردم است.

 

این مسؤول با اشاره به وقایع اخیر در برخی شهرستان‎‌های کشور افزود: اگر امروز از جایی صدایی برمی‌خیزد جدایی از موج‌سواری دشمنان باید از خودمان بپرسیم که چه کوتاهی‌هایی نسبت به مردم روا داشتیم که مردم به پا خواستند و خواهان حق خود شدند.

 

وی تاکید کرد: ما برای تقسیم سهم نیامده‌ایم برای این آمده‌ایم که همه را در خدمت سهیم کنیم.

 

خنجری با تاکید بر اینکه در دولتی که منادی اعتدال است باید از ظرفیت گروه‌های سیاسی طرفدار نظام استفاده شود، بیان کرد: برای رسیدن به موفقیت باید از تفرق دوری کنیم و با وحدت کلمه و همراهی و همدلی مسیر خدمت را تسهیل کنیم.

 

به گزارش فارس, وی در پایان افزود: شهرستان بهشهر دارای ظرفیت‌های بسیار بالای نیروی انسانی در کنار دیگر ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و تاریخی است و همه با هم باید در به‌کارگیری از این ظرفیت‌ها و توسعه شهرستان تلاش کنیم.

 

جباری : برخی عوامل، مجال ادامه خدمت سجادی در بهشهر را نداد / خنجری : برای سهیم کردن همه آمده ام نه تقسیم سهم