در نیمه دوم, تعویض های متوالی دو تیم تا حدودی کیفیت بازی را تحت تاثیر قرار داد تا اینکه در دقایق پایانی این سوئد بود که گل سوم را به ثمر رساند تا در نهایت این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود تیم ملی سوئد به پایان رسد.

 

zelatan-90

به گزارش شرق پرس تیم ملی سوئد در شب درخشش زلاتان در ورزشگاه خانگی تیم ملی ایران را با شکست بدرقه کرد.

 

 

 

ایران در بازی دوم دوستانه خود با یک تغییر به نسبت بازی قبلی به میدان رفت و پورعلی گنجی باز هم به قلب دفاع بازگشت تا به همراه سیدجلال حسینی بتوانند جلوی زلاتان بایستند. اما تا ۲۱ این اتفاق اصلا نیفتاد و سوئدی های سراپا حمله تا این دقیقه توانستند با استفاده از اشتباه مدافعان ایران دو بار دروازه ایران را باز کنند.

 

 

گل اول تیم سوئد را زلاتان با ضربه سر در دقیقه ۱۰ بازی   وارد دروازه ایران کرد و حدود ۱۰ دقیقه بعد بازهم این زلاتان بود که با یک پاس گل زیبا پایه گذار گل دوم سوئد بود تا اینکه تاثیرگذار ترین بازیکن زمین لقب گیرد.

 

 

اما از این دقیقه که گویی ایرانی ها دیگر ترسی از گل خوردن نداشتند، کمی خود را به زمین سوئد رساندند و در اولین حمله جدی خود موفق به دریافت یک ضربه پنالتی شدند که گل اول تیم ملی را جواد نکونام از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 


پس از این گل بازهم سوئدی ها به رهبری زلاتان حملاتی را روی دروازه ایران ترتیب دادند اما ایران نیز دست و پا بسته نبود و تاحدی که امکان پذیر بود خود را به محوطه جریمه سوئدی ها رساند اما هیچکدام از دو تیم موفق به گلزنی نشدند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

 

 

در نیمه دوم, تعویض های متوالی دو تیم تا حدودی کیفیت بازی را تحت تاثیر قرار داد تا اینکه در دقایق پایانی این سوئد بود که گل سوم را به ثمر رساند تا در نهایت این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود تیم ملی سوئد به پایان رسد.