شهردار سورک با بیان اینکه پویایی و سربلندی هر کشوری با تلاش کارگران آن ممکن می‎شود، بر تکریم کارگران به عنوان بازوی توانمندی جامعه تاکید کرد.     به گزارش شرق پرس، شهردار سورک صبح دوشنبه از کارگران نمونه در بخش‎های مختلف شهرداری سورک قدردانی کرد. محمد انصارالحسینی با بیان اینکه قدردانی از کارگران […]

 

شهردار سورک با بیان اینکه پویایی و سربلندی هر کشوری با تلاش کارگران آن ممکن می‎شود، بر تکریم کارگران به عنوان بازوی توانمندی جامعه تاکید کرد.

 

 

به گزارش شرق پرس، شهردار سورک صبح دوشنبه از کارگران نمونه در بخش‎های مختلف شهرداری سورک قدردانی کرد.

محمد انصارالحسینی با بیان اینکه قدردانی از کارگران نمونه قدردانی از سازندگی و آبادانی است، تلاش‌های دلسوزانه آنان را مورد تقدیر قرار داد.

انصارالحسینی احساس‎ مسئولیت و جدیت، توانمندی همچنین ورود و خروج به موقع و رضایت مردمی را از ملاک‎های انتخاب کارگران نمونه در این مجموعه دانست و افزود: اخلاق نیکو نیز از دیگر معیارهای این انتخاب بوده است.

وی با اشاره به انتخاب چند کارگر از بین همه کارگران از تلاش‎های دیگر کارگران شهرداری سپاسگزاری کرد.

این مسئول با بیان اینکه پویایی و سربلندی هر کشوری با تلاش کارگران آن ممکن می‎شود، بر تکریم کارگران به عنوان بازوی توانمندی جامعه تاکید کرد.

به گزارش فارس، در این مراسم رضا ابراهیمی از مجموعه خدمات شهری و مرتضی تقیان از رانندگان بخش موتوری همچنین محمدباقر ناتوان از بین کارمندان اداری و ستادی شهرداری سورک مرکز شهرستان میاندورود با اهدای جوایزی تجلیل شدند.

 

/انتهای خبر