حسن فلاح از دستگیری عامل تهیه و توزیع داروهای تقلبی در  شهرستان نکا خبر داد. به گزارش شرق پرس, حسن فلاح امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی موثق مبنی بر تهیه و فروش انواع داروهای تقلبی و قاچاق توسط فردی به نام «ح ـ ب» موضوع […]

 

حسن فلاح از دستگیری عامل تهیه و توزیع داروهای تقلبی در  شهرستان نکا خبر داد.

به گزارش شرق پرس, حسن فلاح امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی موثق مبنی بر تهیه و فروش انواع داروهای تقلبی و قاچاق توسط فردی به نام «ح ـ ب» موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: در پی این گزارش موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار ماموران نیروی انتظامی نکا قرار گرفت و با شناسایی فرد و محل کار، موضوع به مقام قضایی گزارش و با هماهنگی مراجع قضایی در اقدامی ضربتی متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی نکا ادامه داد: با ورود ماموران و دستگیری فرد در محل مورد نظر، مقادیر قابل توجهی انواع گیاهان دارویی و مواد سازنده کشف و ضبط شد.

به گفته فلاح، با دستگیری این فرد خاطی و در بازرسی از یک کارگاه تولیدی این متهم پنج تن گیاهان دارویی، ۲۷۰ شیشه شربت گیاهی، ۵۰۰ ورق قرص ۲۰ عددی گیاهی به همراه چهار دستگاه خشک‌کن گیاهان دارویی، یک دستگاه شربت‌ساز گیاهی، یک دستگاه خشک‌کن قرص گیاهی، یک دستگاه مخلوط کن قرص گیاهی، یک دستگاه پرس و بسته‌بندی و همچنین تعداد زیادی برچسب با مارک‌های مختلف کشف شد.

وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی نکا با هشدار به مردم و خانواده‌ها اظهار داشت: ساخت این‌گونه داروها بدون مجوز و رعایت استانداردها تهدیدی برای سلامت شهروندان و افراد جامعه است که باید با قدت بیشتری در رابطه با خرید داروها از داروخانه‌ها و داروهای گیاهی از مراکز دارای مجوز اقدام شود.

فلاح با بیان اینکه براساس اعلام فرمانده انتظامی مازندران، اولویت اول سال جاری در استان و شهرستان مبارزه با سرقت است که ما نیز در این راستا با قوت وارد می‌شویم.

وی ادامه داد: مبارزه با سرقت‌های خرد و کلان در دستور کار قرار دارد تا برای ایجاد آرامش و امنیت در جامعه گام‌های مثبت بیشتری برداشته شود و مردم احساس امنیت کنند.

فرمانده انتظامی نکا با اشاره به فصل گرما و مهاجرت برخی از مردم به روستاهای منطقه نیز گفت: باید شهروندان هر نوع مسافرت و خارج شدن از منزل برای روزهای طولانی را به پلیس و کلانتری محل اطلاع دهند تا با هماهنگی نسبت به افزایش گشت‌زنی‌ها و جلوگیری از سرقت‌های احتمالی برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: نکا همچون سایر شهرستان‌های مازندران شهری تفریحی و گردشگری است که پلیس نیز در طول تابستان با افزایش تعداد گشت‌زنی‌ها در دشت، دریا و جنگل در پی ایجاد امنیت است و در این رابطه مردم نیز باید کمک کار ما بوده و هر نوع ناامنی و مسئله مشکوکی را اطلاع‌رسانی کنند.

 

/انتهای خبر