شرکت کنندگان در این تجمعات با حمل پلاکاردها و اقدامات نمادین، تلاش می کنند این پیام را به تروریست ها و حامیانشان منتقل کنند که ما از شما بیزار و با شارلی ایبدو همراهیم، اما بیان این پیام به زبان فارسی، یعنی قرار دادن ایران در جایگاه تکفیری های تروریستی که حملات اخیر در اروپا به آنها نسبت داده می شود.

 

 

در تجمع و تظاهرات دیروز اروپائیان برای اعلام همبستگی با نشریه شارلی ایبدو در برابر تهاجم تروریست ها، پلاکاردهایی به زبان فارسی به نمایش در آمد.

 

 

tazahorat-paris45

 

شرق پرس: شرکت کنندگان در این تجمعات با حمل پلاکاردها و اقدامات نمادین، تلاش می کنند این پیام را به تروریست ها و حامیانشان منتقل کنند که ما از شما بیزار و با شارلی ایبدو همراهیم، اما بیان این پیام به زبان فارسی، یعنی قرار دادن ایران در جایگاه تکفیری های تروریستی که حملات اخیر در اروپا به آنها نسبت داده می شود.

 

 

در این که اغلب کشورهای اروپایی، به ویژه فرانسه، حامی اصلی تروریست ها در سوریه و عراق بوده و هنوز هم سلاح، مهمات، تجهیزات، پوشاک و حتی غذا و میوه آنها را تامین می کنند، کسی تردید ندارد و هنوز هم ناسزاهای آنها به ایران بخاطر ایستادن در جبهه مقابله با تکفیری ها را می توان در صفحات رسانه های آنها دید، اما این که مردمانی، تمام آنچه را که شنیده و دیده اند، فراموش کنند و شعاری درست برخلاف آن، به دستشان داده شود، کاری است که از رسانه های مدعی بی طرفی بر می آید.

 

 

به لطف عملکرد رسانه هایی که تا دیروز تکفیری ها را مبارزان راه آزادی می خواندند و آشکارا به ایران، بخاطر مقابله با آنها دشنام می دانند، از دیروز، به مردم اروپا توضیح داده شده که فرانسه همیشه با تکفیری ها و کسانی که در سوریه با دولت این کشور می جنگند، دشمن بوده و کشورهایی نظیر ایران، آدمکش های داعش و سایر تکفیری ها را حمایت کرده اند!

 

 

دو روز پیش، شبکه CNN با انتشار یکفایل صوتی، که ادعا شده مکالمه گروگانگیر فرانسوی با گروگان هاست، به مخاطبانش القا کرد که، فرانسه به این علت هدف تروریست ها قرار گرفته که در سوریه با آنها مقابله کرده و در عراق نیز، به ائتلاف ضد داعش پیوسته است!

شفاف