تروریست داعشی با ورود به محوطه شاهچراغ شیراز و شلیک گلوله تا کنون منجر به شهادت دو نفر و مجروح شدن 7 نفر دیگر شد

شرق مازندران – پرویز امیرخانلو : شامگاه دوشنبه تروریست های داعش با ورود به حرم حضرت شاهچراغ (ع) اقدام به تیراندازی کور به طرف مردم کردند.

طبق بررسی های اولیه عوامل این حادثه دو نفر از اتباع بیگانه بودند که قصد داشتند از باب المهدی وارد حرم بشوند اما پس از آنکه مامورین حفاظتی به آنها مشکوک می‌شوند اقدام به درگیری می‌کنند.

یکی از این دو تروریست که با سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی کرده بود پس از ورود به محوطه حرم دستگیر شده اما فرد دوم متواری شده است.

گفته می شود تاکنون دستِ‌کم دو نفر از مصدومین به شهادت رسیده اند.

منابع امنیتی اعلام کردند؛ تروریست داعشی ۸ خشاب فشنگ به تعداد ۲۴۰ گلوگاه بهمراه داشت که از زمان آغاز شلیک تا زمان دستگیری موفق به شلیک ۱۱ گلوله شد که تاکنون ۲ شهید و ۷ مجروح در پی داشت.

 

تعداد دستگیر شدگان حادثه تروریستی شاهچراغ به ۱۰ نفر رسید

در پی حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) در شهر شیراز، فرد تروریست در همان دقایق ابتدایی دستگیر  و بازجویی‌ها از وی ادامه دارد.

اما منابع رسمی اعلام کردن؛ تاکنون ۱۰ مظنون در این ارتباط از سوی نیروهای امنیتی استان فارس دستگیر شده‌اند و عملیات برای شناسایی سایر عوامل دخیل در این حادثه ادامه دارد.

 

اسامی مجروحین حمله تروریستی به حرم شاهچراغ

– اسماعیل مقدس ۳۹ ساله
– محمد حسین زارع ۲۵ساله
– عباس عباسی ۶۹ساله
– علی کاظم کرم علی ۵۴ ساله
– غلامعباس عباسی
– محمد جهانگیری
– امیر زارع ۲۳ساله

شهید حادثه تروریستی از خادمین حرم مطهر شاهچراغ بود

شهید حادثه تروریستی امروز از خدام حرم مطهر بوده و پس از برخود تیر به ناحیه کتفش به شهادت رسیده است.

مجروحان این حادثه نیز به بیمارستان‌های نمازی و مسلمین شیراز منتقل شدند که دو تن از آنان در اتاق عمل هستند و حال سایر مصدومان اکنون مساعد است.

 

جزئیات حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)

تصویر تروریست داعشی دستگیر شده در شاهچراغ شیراز