عیسی‌ قاسمی‌طوسی از جذب کامل ۱۴ میلیارد تومان بودجه‌ای که برای رفع مشکلات دکل‌بندان اختصاص داده شده بود خبر داد و گفت: فعلاً پولی برای جامانده‌ها نداریم. به گزارش شرق پرس، فرماندار گلوگاه در حاشیه افتتاح دفتر نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گلوگاه، در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان […]

 

طوسی فرماندار گلوگاه

 

عیسی‌ قاسمی‌طوسی از جذب کامل ۱۴ میلیارد تومان بودجه‌ای که برای رفع مشکلات دکل‌بندان اختصاص داده شده بود خبر داد و گفت: فعلاً پولی برای جامانده‌ها نداریم.

به گزارش شرق پرس، فرماندار گلوگاه در حاشیه افتتاح دفتر نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گلوگاه، در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان و مردم این شهرستان، موضوع رسیدگی به مشکلات دکل‌بندان بود که طی پیگیری‌های مسئولان مربوطه از سطح شهرستان و استان تا وزارتخانه، ۱۴ میلیارد تومان به رفع این مشکلات اختصاص داده شد.

وی بیان داشت: یک فرصت ۱۵ روزه برای اطلاع‌رسانی، تشکیل پرونده همراه با مستندات ویژه دکل‌بندان داشتیم که در نماز جمعه، مراسم مختلف، مساجد و … اعلام کردیم، کمیسیونی هم تشکیل شد، با کمک پرسنل ادارات مرتبط، به‌صورت شبانه‌روزی اسناد را آماده کردیم.

فرماندار گلوگاه در ادامه، با بیان اینکه فرصت محدودی برای جذب بودجه داشتیم و گرنه اعتبار ما به خزانه دولت برگشت داده می‌شد، افزود: ۱۴ میلیارد تومان بین حدود ۸۰۰ نفر از کسانی که اسناد خود را ارائه دادند، اعم از خانواده متوفیان، مصدومان و ضایعه نخاعی، با توجه به نوع صدمات ایجاد شده، تقسیم شد.

وی بیان داشت: پس از پایان، عده‌ای مراجعه کردند که ما اطلاعی نداشتیم، خارج از شهرستان و حتی خارج از کشور برای کار رفته بودیم و از این دست مسائل، برای این دسته از افراد هم تصمیمی گرفته خواهد شد، مستندات آن‌ها را هم جمع‌آوری می‌کنیم.

نماینده دولت در شهرستان گلوگاه تاکید کرد؛ فعلاً پولی برای پرداختن به جامانده‌های امور دکل‌بندان نداریم، و این افراد باید به ما وقت بدهند که مشکلات آنها را پیگیری کنیم.

به گزارش فارس, قاسمی‌طوسی از ابراهیم کلبادی‌نژاد سرپرست دفتر نمایندگی اداره، تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گلوگاه خواست؛ راه‌اندازی شرکت تعاونی دکل‌بندان را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهد تا با تاسیس این شرکت، وزارت نیرو مکلف شود برای کارهای دکل‌بندی ابتدا با شرکت مربوطه در شهرستان قرارداد ببندد.

 

/انتهای خبر