با حضور رئیس و جمعی از دست‌اندرکاران حوزه ورزش و جوانان این شهرستان، سومین همایش فرهنگی ورزشی روستای گرجی‌محله از توابع بخش مرکزی بهشهر برگزار شد.

 

 

 

 

به‌ مناسبت دهه پیروزی انقلاب اسلامی ایران، قهرمانان عرصه ورزش روستای گرجی محله بهشهر تجلیل شدند.

 

 به گزارش شرق پرس،  با حضور رئیس و جمعی از دست‌اندرکاران حوزه ورزش و جوانان این شهرستان، سومین همایش فرهنگی  ورزشی روستای گرجی‌محله از توابع بخش مرکزی بهشهر برگزار شد.


عضو شورای اسلامی گرجی‌محله در این مراسم با اشاره به سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت یاد و خاطره ۱۲ شهید ورزشکار گرجی‌محله، گفت: ورزشکاران باید ادامه‌دهنده راه این شهدا باشند و برای موفقیت در عرصه‌های مختلف زندگی، آنها را الگوی خود قرار دهند.

 

ابراهیم رحمانی‌گرجی ورزش و هنر را دو قابلیت مهم مردم این منطقه از مازندران عنوان و خاطرنشان کرد: گرجی‌محله در عرصه صنایع‌دستی، موسیقی و ورزش جایگاه خوبی در استان دارد.

 

 

وی با اشاره به این سخن رهبری که امر به ورزش، امر به معروف است، تصریح کرد: ورزش یکی از  مولفه‌های مهم انسجام، همدلی و وحدت در جامعه است و همان‌طور که می‌بینید علاقه‌مندان به ورزش به هر زبان و گویشی، در ورزشگاه‌ها یکنواخت تیم ورزشی مورد علاقه خود را تشویق می‌کنند.

 در پایان این مراسم، از قهرمانان ورزشی روستای گرجی‌محله تجلیل شد.

تکواندو، جودو، کاراته، فوتبال، دو و میدانی، شنا، والیبال، بوکس، کشتی و ژیمناستیک، رشته‌های فعال و مدال‌آور روستای گرجی‌محله هستند.

فارس