همزمان با چهارم دی‌ماه سالگرد انجام عملیات کربلای چهار در سال 1365 یاد و خاطره دلاورمردی‎های رزمندگان میاندورودی این عملیات در مراسمی گرامی داشته می‎شود.

 

 

shohada-razmandegan

همزمان با سالگرد عملیات کربلای چهار و روز میاندورود از رزمندگان و خانواده‎های ۹ شهید این عملیات قدردانی می‎شود.

 

 

به گزارش شرق پرس، همزمان با چهارم دی‌ماه سالگرد انجام عملیات کربلای چهار در سال ۱۳۶۵ یاد و خاطره دلاورمردی‎های رزمندگان میاندورودی این عملیات در مراسمی گرامی داشته می‎شود.

 

این مراسم که همزمان با نخستین سالروز شهرستان میاندورود در مسجد جامع شهر سورک و با حضور رزمندگان این شهرستان برگزار می‎شود، از خانواده ۹ شهید این شهرستان قدردانی می‎شود.

 

سخنرانی این مراسم بر عهده سردار علی اکبرنژاد فرمانده سابق لشکر ویژه ۲۵ کربلای مازندران در سال‎های دفاع مقدس است که بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

 

سپاه ناحیه میاندورود مسئولیت میزبانی و برپایی این مراسم را برعهده دارد و قرار است طی مراسمی از مقام شهید شاخص شهرستان میاندورود سردار شهید ایرج سورکی آزاد تجلیل شود.

 

رزمندگان سورکی در یک اقدام شجاعانه در شب قبل از عملیات کربلای چهار در سال ۱۳۶۵ اقدام به نگارش وصیت‎نامه ۵۰ نفری و امضای گروهی آن کردند که این سند رشادت با شهادت ۹ نفر و افتخار جانبازی ۳۰ نفر از امضاءکنندگان آن در تاریخ دفاع مقدس جاودانه مانده است./فارس