امیر کویت در این پیام تسلیت، همدردی صمیمانه خود را با قربانیان این حادثه سقوط هواپیمای مسافربری که در نزدیک فرودگاه مهرآباد در غرب تهران پایتخت ایران را تسلیت و تعزیت گفت و از پروردگار متعال برای قربانیان این سانحه رحمت الهی و بهشت برین را مسالت کرد و برای بازماندگان نیز صبر جمیل و بردباری مسالت نمود.

 شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت و همچنین پوتین رئیس جمهور روسیه با ارسال پیامی سانحه سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری را به دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران و بازماندگان تسلیت گفتند.

amirkoveit

potin

.

.

.

.

.

شرق پرس: خبرگزاری کویت نوشت: امیر کویت در این پیام تسلیت،همدردی صمیمانه خود را با قربانیان این حادثه سقوط هواپیمای مسافربری که در نزدیک فرودگاه مهرآباد در غرب تهران پایتخت ایران را تسلیت و تعزیت گفت و از پروردگار متعال برای قربانیان این سانحه رحمت الهی و بهشت برین را مسالت کرد و برای بازماندگان نیز صبر جمیل و بردباری مسالت نمود.

همچنین شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح معاون امیر کویت و ولیعهد این کشور با ارسال پیامی این سانحه را به دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران دوست و برادر تسلیت گفت و و سانحه سقوط هواپیمای مسافربری در نزدیک فرودگاه مهرآباد تهران پایتخت ایران را تسلیت اعلام و با بازماندگان این حادثه ابراز همدردی کرد.

گفتنی است شیخ جابر مبارک الحمد الصباح رئیس شورای وزیران کویت نیز برای رئیس جمهوری اسلامی ایران به همین مناسبت پیام تسلیت و همدردی ارسال کرد.

راشتودی نیز نوشت: رییس جمهور روسیه با انتشار پیام تسلیتی که کاخ کرملین آن را منتشر ساخت، ضمن ابراز همدردی اعلام داشت:« تسلیت عمیق من بابت سقوط هواپیمای مسافربری  در تهران که به موجب آن تلفات انسانی به وجود آمد را پذیرا باشید. من با خانواده‌های قربانیان این ماجرا که از دوستان و عزیزان خود را از دست داده اند  ابراز همدردی می‌کنم.»
تسنیم/فارس