شهردار بهشهر اظهار داشت : با خرید ماشین آلات و تجهیزات جدید و پیشرفته ، سازمان آتش نشانی بهشهر به امکانات مدرن و مورد نیاز مجهز می شود .

 

atashneshani

شهردار بهشهر گفت : با خرید ماشین آلات و تجهیزات جدید و پیشرفته ، سازمان آتش نشانی بهشهر به امکانات مدرن و مورد نیاز مجهز می شود .
 

 

 

به گزارش شرق پرس, حمید آزموده در جلسه شورای اداری شهرداری بهشهر که با حضور مسئولین واحدهای این نهاد برگزار شد اظهار کرد : کمبود این امکانات موجب کندی در روند امدادرسانی در زمان وقوع حوادث و سوانج می شد و احتمال وارد شدن خسارت به شهروندان را تا حد زیادی افزایش می داد .

 

وی بیان کرد : با هدف تجهیز این سازمان ، یک دستگاه خودرو تندرو خریداری و هفته آینده وارد ناوگان آتش نشانی بهشهر خواهد شد .

 

شهردار بهشهر بر لزوم فراهم کردن شرایط مناسب زندگی ایده آل شهروندان تاکید کرد و گفت : یکی از موارد مورد نیاز و اعتراض شهروندان ، آسیب های وارده به آسفالت خیابان های شهر است که موجب کند شدن حرکت خوردوها و وارد شدن آسیب به ماشین ها می شود .

 

آزموده ادامه داد : یکی از راه های جبران این مشکلات به صورت موقت،انجام لکه گیری به صورت مستمر و مداوم است تا با انجام آن ، بخش عمده ای از نگرانی های شهروندان کاهش یابد .

 

وی به طرح های در دست اجرای شهرداری اشاره کرد و گفت : آغاز ساخت فاز دوم پیست دوچرخه سواری، لایروبی رودخانه های شهر و تکمیل طرح های نیمه تمام ، با تاکید شهرداری و شورای شهر اجرا می شود .