فرماندار و مسوولین ورزش گلوگاه از نایب قهرمان مسابقات بین المللی پیروزی ترکیه تجلیل کردند .   به گزارش شرق پرس, فرماندار گلوگاه در این مراسم با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به ورزشکاران مدال آور به خصوص در رشته های اصلی مانند کشتی گفت : گلوگاه دارای توانمندی های فراوانی در رشته های […]

 

فرماندار و مسوولین ورزش گلوگاه از نایب قهرمان مسابقات بین المللی پیروزی ترکیه تجلیل کردند .

 

به گزارش شرق پرس, فرماندار گلوگاه در این مراسم با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به ورزشکاران مدال آور به خصوص در رشته های اصلی مانند کشتی گفت : گلوگاه دارای توانمندی های فراوانی در رشته های ورزشی است که اگر این توانایی ها و استعدادها بموقع شناسایی شود ، آینده بسیار روشنی در انتظار ورزش این شهر خواهد بود.

عیسی قاسمی طوسی افزود : کشتی گلوگاه در گذشته دارای افتخارات و قهرمانان فراوانی بود که احیای مجدد کشتی این شهر موجب شکوفایی استعداد فراوان جوانان گلوگاهی شده و راه رسیدن به سطح اول کشتی مازندران و ایران را هموار خواهد کرد .

رییس اداره ورزش و جوانان گلوگاه نیز در این مراسم گفت : بزرگترین مشکل کشتی گلوگاه که مانع رشد و پیشرفت بیشتر این ورزش می شود ، نداشتن محل تمرین مناسب است .

 محمدرضا دارابی  افزود : نداشتن مکان مناسب برای تمرین موجب افت محسوس کشتی گلوگاه در سال های اخیر شده و مانع اصلی قهرمان پروری و مدال آوری جوانان گلوگاهی در سال های اخیر است.

وی ادامه داد : احداث خانه کشتی که به دلیل کمبود بودجه و اعتبار به مدت چند سال متوقف شده بود ، بار دیگر آغاز شد ودر صورت تخصیص به موقع بودجه ، در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید .

در پایان این مراسم از   احمد بذری مدال آور مسابقات بین المللی ترکیه تجلیل شد.

بذری در رقابت ها بین المللی ترکیه در وزن ۶۹ کیلوگرم شرکت کرد و با قبول شکست در دیدار فینال مقابل ˈخیزری اسلامبیکوفˈ از روسیه ، صاحب گردن آویز نقره شد.

ایرنا

 

/انتهای خبر