طبق پیش بینی ها، رقابت آرایشگاه های زنانه مازندران برای دیده شدن و تبلیغ های عجیب، وارد فاز جدید شد و اینبار شاهد حضور یک خانم در بیلبورد تبلیغی بودیم!

شرق پرس : خبر حضور یک دختر خانم در بیلبورد تبلیغاتی آرایشگاه خود گرچه عجیب بود اما به نظر با توجه به رقابت تبلیغاتی آرایشگاه های زنانه در استان مازندران که قبلاً در همین رسانه و با تیتر (وقتی تابلوهای آرایشگاه های زنانه, فضای شهر را تسخیر می کند!) به آن پرداخته شده بود، چندان دور از تصور نبود.

ولع بی حد و حصر صاحبان آرایشگاه های زنانه برای تسخیر تابلوهای تبلیغی شهرها که برای کسب درآمد بیشتر و در حقیقت تسخیر اقتصاد مردم است این هشدار را در گذشته داده بود که بلادرنگ این افراد بسوی افراط گرایی در این عرصه قدم بردارند و این اتفاق نیز افتاد. اما مطمئن باشید این خبر و خبرهای از این دست آخرین خبرهای پرحاشیه و تاسف آور از دنیای آرایش و آرایشگاه ها نخواهد  بود، مگر آنکه برای زیرساخت های فرهنگی کشور و استان برنامه داشته باشیم.

روز گذشته انتشار تصاویری از حضور یک خانم در تابلوی تبلیغاتی یک آرایشگاه زنانه در شهر بابل که به سبک کشورهای غربی دست به تبلیغ زنده آرایشگاه خود زده بود سوژه‌ی داغ فضای مجازی شد.

انتشار این تصاویر که حتماً در آینده بیشتر از آن خواهیم شنید، شهرداری بابل را مجبور به واکنش کرد و با توجه به اصل ” کی بود کی بود من نبودم ” که در نزد مسئولان ما همواره بکارگرفته می شود، نظارت بر تابلوهای تبلیغاتی را وظیفه وزارت ارشاد دانست!.

روابط عمومی شهرداری بابل درباره حضور این خانم در تابلویی با عنوان ” زیبایی تان را به رخ بکشید” که در یکی از از خیابان های این شهر نصب شده بود اعلام کرد:

 

اگر چه نظارت اجرا و محتوی تبلیغات برعهده وزارت ارشاد اسلامی است، اما پس از اطلاع از اقدام غیر اخلاقی و غیر قانونی و توهین آمیز، به پیمانکار تبلیغاتی مربوطه تذکر لازم داده شد، تا فورا بیلبورد تبلیغاتی جمع آوری شود که بلافاصله بنر فرد متخلف جمع آوری شد.

ضمنا به منظور تحقیق، بررسی و برخورد قانونی بیشتر با عامل یا عاملین این اقدام ضد فرهنگی و استفاده غیر قانونی از اموال عمومی ، موضوع از طریق نیروی انتظامی پیگیری و به دستگاه محترم قضایی ارجاع خواهد شد.

تبلیغ آرایشگاه زنانه با حضور دختر خانم بصورت زنده در بابل + تصاویر