دکتر حسن نژاد بمنظور بررسی مشکلات مرکز درمانی آشوری سورک با همراهی مسئولان ذیربط به شهرستان میاندورود سفر کرد و از نزدیک در جریان درخواست های مردم این شهرستان قرار گرفت

به گزارش شرق پرس، دکتر حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار با همراهی دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و فرماندار میاندورود از مرکز درمانی آشوری سورک بازدید کرد.

عدالت در توزیع امکانات و توجه به شهرستان های کمتر برخوردار از برنامه های مهم دوره جدید مدیریت استانداری است و مرتفع ساختن مشکلات و نارسایی ها در بخش بهداشت و درمان نیز یک اولویت برای مسئولان ارشد استان است.

اعضای شورای شهر سورک نیز در حاشیه این بازدید، به تشریح مشکلات و درخواست های شهروندان پرداختند و خواستار توسعه و تکمیل تجهیزات این مرکز درمانی در مرکز شهرستان میاندورود شدند.

لازم به ذکر است؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار پس از بازدید بخش های مختلف این مرکز درمانی در جلسه ای با حضور مسئولان ذیربط شهرستانی و استانی، به بررسی مسائل و مشکلات پیش روی توسعه امکانات آن پرداختند و تصمیماتی در اینخصوص اتخاذ گردید.

 

به گزارش شرق پرس، دکتر حسن نژاد با همراهی دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و فرماندار میاندورود از مرکز درمانی آشوری سورک بازدید کرد. معاون سیاسی امنیتی استاندار در حاشیه این بازدید، عدالت در توزیع امکانات و توجه به شهرستان های کمتر برخوردار را از برنامه های مهم دولت و استانداری دانست و افزود؛ مرتفع ساختن مشکلات و نارسایی ها در بخش بهداشت و درمان یک اولویت است و در این مسیر همه تلاش خود را بکار خواهیم گرفت. حسن نژاد با اشاره به خدمت رسانی این مرکز درمانی به بسیاری از روستائیان این شهرستان و مردم شهر سورک گفت : در حوزه بهداشت و درمان باید به سمتی برویم که به فرموده رهبر معظم انقلاب بیمار و خانواده بیمار جز رنج و درد ناشی از بیماری دغدغه های دیگری نداشته باشند. لازم به ذکر است؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار پس از بازدید بخش های مختلف این مرکز درمانی در جلسه ای با حضور مسئولان ذیربط شهرستانی و استانی، به بررسی مسائل و مشکلات پیش روی توسعه امکانات آن پرداختند و تصمیماتی در اینخصوص اتخاذ گردید.

 

بازدید دکتر حسن نژاد از مرکز درمانی