تعداد ۱۴ نفر نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شرق مازندران ( نکا، بهشهر و گلوگاه ) هستند که برای کسب یک کرسی مجلس رقابت خواهند کرد
به گزارش شرق پرس هادی خنجری فرماندران شهرستان بهشهر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه شهرستان بهشهر مرکز حوزه انتخاباتی شرق مازندران با تمام ظرفیت آمادگی برگزاری انتخاباتی پرشور خواهد بودف گفت: در شهرستان های بهشهر ۱۳۰،نکا ۲۲۲ و گلوگاه ۴۲ شعبه اخذ رای آماده برگزاری انتخابات هستند.

او با اشاره به اینکه از این تعداد شعبه اخذ رای ۲۲۶ شعبه ثابت و ۶۸ شعبه نیز سیار خواهد بود، افزود:۱۳۶ شعبه شهری و ۱۵۸ شعبه نیز روستایی است.

او با بیان اینکه در مجموع ۲۴۰ هزار و ۶۰ نفر واجد رای دادن از این سه حوزه هستند، افزود:۱۱ هزار رای اولی در این حوزه انتخاباتی واجد شرایط رای دادن هستند.

خنجری گفت: ۶ هزار و ۸۸۰ نفر عوامل اجرایی و نظارتی در ۲۹۴ شعبه اخذ رای بر حسن اجرا و نظارت و صیانت از آرای مردم در این انتخابات هستند.
فرماندار شهرستان بهشهر از آمادگی و بسیج همه تمهیدات نرم افزاری و انسانی در این حوزه انتخاباتی و حوزه‌های بالادست ،افزود:همه گونه امکانات متناسب فراهم شده است که تمام واجدین شرایط رای دادن در این انتخابات شرکت کنند و امیدواریم انتخاباتی پرشور در شرق مازندران انجام شود.
تعداد ۱۴ نفر نامزد انتخابات یازدهیمن ووره مجلس شورای اسلامی در شرق مازندران هستند که. مردم با رای خود در ۲ اسفند یک نفر را نماینده مجلس خواهند کرد.