حسین پور گفت: این سالن توپی است و ورزش‌های مختلف توپی همچون والیبال، بسکتبال، هندبال و ... در آن انجام می‌شود و با افتتاح این سالن، نیاز مردم روستا به استفاده از سالن ورزشی روستاهای هم‌جوار برطرف می‌شود.

بهره برداری از سالن ورزشی چندمنظوره نوذرآباد نکا

سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا از هزینه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی برای ساخت و تجهیز سالن ورزشی نوذرآباد نکا خبر داد.

 

 

به گزارش شرق پرس شیدالله حسین‌پور در گفت‎وگو با فارس با بیان اینکه سالن ورزشی نوذرآباد نکا امروز جمعه ۲۴ بهمن ماه با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد، تصریح کرد: برای ساخت و تجهیز این سالن ورزشی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و کمک‌های مردمی در روستا هزینه شده است.

 

وی افزود: این سالن توپی است و ورزش‌های مختلف توپی همچون والیبال، بسکتبال، هندبال و … در آن انجام می‌شود و با افتتاح این سالن، نیاز مردم روستا به استفاده از سالن ورزشی روستاهای هم‌جوار برطرف می‌شود.

 

سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا با اشاره به سالن‌ها و اماکن ورزشی در دست ساخت در این شهرستان گفت: سالن طبقاتی تکواندو و ژیمناستیک شهرستان نکا که از اولویت‌های این دو رشته ورزشی بود در دست ساخت است.

 

حسین‌پور بیان کرد: سالن ورزشی روستای خورشید، سالن روستای میانکاله و جایگاه مسئولان در زمین ورزشی سردار طوسی نیز از جمله سالن‌ها و جایگاه‌های ورزشی نیمه‌کاره هستند که در دست اقدام برای ساخت و ساز هستند و با تزریق اعتبارات نهایی شده و به بهره‌برداری می‌رسند.

 

 وی با بیان اینکه شهرستان ۱۱۲ هزار نفری نکا بیش از ۶ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در رشته‌های مختلف ورزشی دارد بیان داشت: فعالیت بیش از ۳۰ هیئت ورزشی در شهرستان نکا و مدال‌آوری‌های مختلف در رشته‌های ورزشی نشان از علاقه مردم به ورزش و سلامت دارد که نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز ورزشی است.

 

سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا با اشاره به اینکه در حدود ۳۰ برنامه ورزشی در سی‌ و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی در نکا برگزار ‌شد، گفت: این برنامه‌ها شامل مسابقات همگانی، مسابقات بومی و محلی، تکواندو، فوتسال، کوهنوردی، تیراندازی، دو و میدانی، والیبال، ژیمناستیک و هندبال بود که با برنامه‌ریزی مناسب انجام شد.