رئیس اداره ورزش و جوانان ساری, با اشاره به اینکه 60 درصد این پروژه پیشرفت کاری داشته، تصریح کرد: با افتتاح این سالن مشکلات سه رشته ورزشی مرکز استان با داشتن خانه اختصاصی حل می‌شود.

بریمانی: سالن ورزشی طبقاتی ساری, تا پایان سال به بهره برداری می رسد
رئیس اداره ورزش و جوانان ساری گفت: سالن چندمنظوره و طبقاتی ساری تا پایان سال افتتاح می‌شود.

به گزارش شرق پرس حسین بریمانی در مراسم تجلیل از خبرنگاران ورزشی مرکز استان بیان داشت: سالن چند منظوره و طبقاتی ساری با تلاش مسئولان استانی و شهرستانی تا پایان سال افتتاح می‌شود.
.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد این پروژه پیشرفت کاری داشته، تصریح کرد: با افتتاح این سالن مشکلات سه رشته ورزشی مرکز استان با داشتن خانه اختصاصی حل می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری مازندران را سرآمد ورزش کشور عنوان کرد و ابراز داشت: مازندران با توجه به ظرفیت خوب در رشته‌های مختلف ورزشی سرآمد دیگر استان‌ها است.

بریمانی درباره موفقیت ورزشکاران ساروی در مسابقات کشوری و برون‌مرزی اظهار داشت: ساری با داشتن مربیان، داوران و ورزشکاران از بهترین‌های استان است که باید مورد توجه بیشتر مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه ورزش مرکز استان باید یک سروگردن از دیگر شهرستان‌ها بالاتر باشد، اذعان داشت: در صورت مهیا بودن امکانات و عدم مشکلات می‌توانیم به مراتب بهتر از گذشته افتخارآفرینی کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری از تشکیل مجمع خیرین ورزش‌یار در ساری خبر داد و افزود: این مجمع با کمک‌های مالی و معنوی می‌تواند در موفقیت بیشتر ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی مرکز استان موثر باشد.

بریمانی با بیان اینکه اقدامات و کارهای خوبی در ورزش مرکز استان صورت گرفت، گفت: حمایت همه‌جانبه از تیم‌ها و همکاری با مجمع ورزش‌یار به نفع ورزش ساری خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری با اشاره به اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش به‌سزایی برای موفقیت بیشتر ورزش کشور دارند، اذعان داشت: نقد منصفانه و سازنده خبرنگاران می‌تواند بسیاری از مشکلات و حاشیه‌های ورزش استان کاهش دهد.

وی در پایان از تشکیل اتاق فکر ورزش ساری خبر داد و خاطرنشان کرد: در تشکیل اتاق فکر سه گزینه مجمع خیران، مشاوره با خبرنگاران و اصحاب رسانه و همچنین جلسه با قهرمانان المپیک و جهان برای موفقیت بیشتر ورزش ساری انجام می شود.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم  از خبرنگاران ورزشی مرکز استان تجلیل شدند.