به‌مناسبت ماه پرفیض و برکت رمضان، یادواره شهدا و گرامیداشت زنان ایثارگر با محوریت شهیده “فوزیه شیردل”، از سوی پایگاه «عماره» حوزه مقاومت حضرت خدیجه(س) سپاه ناحیه بهشهر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در خیابان شهید اشرفی اصفهانی، با سخنرانی حجت‌الاسلام  یدالله غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلای مازندران برگزار شد.   به […]

 

 به‌مناسبت ماه پرفیض و برکت رمضان، یادواره شهدا و گرامیداشت زنان ایثارگر با محوریت شهیده “فوزیه شیردل”، از سوی پایگاه «عماره» حوزه مقاومت حضرت خدیجه(س) سپاه ناحیه بهشهر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در خیابان شهید اشرفی اصفهانی، با سخنرانی حجت‌الاسلام  یدالله غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلای مازندران برگزار شد.

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بهشهر، حجت الاسلام غلامی در این یادواره با تبیین معارف دین در بحث شهید و شهادت در سه محور شهید، خانواده شهید و ملت شهیدپرور، بیان کرد: فهم کلام شهید برای ما امکان ندارد و ما عاجز و ناتوان در مقوله شهید و شهیدشناسی هستیم.

 غلامی گفت: شهدا زنده هستند و آنها را مرده نپندارید، شهادت مقامی است که همه انبیا و اولیای خدا آرزوی آن را داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت بصیرت و شناخت زمان، خاطرنشان کرد: ما باید هوشیار باشیم که عده‌ای می‌خواهند امروز به فتنه‌گران نفس مصنوعی بدهند و می‌خواهند آنها را احیا کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلای مازندران، در پایان گفت: پاسداری از این نظام  و انقلاب وظیفه ما است و بصیرت و دشمن‌شناسی و حق را از باطل تشخیص‌دادن یک وظیفه است و امروز برای پاسداری از نظام و انقلاب باید قیام کرده و به وظایف خویش عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب به فرموده حضرت امام خمینی (ره)، در دست ما امانت است و حفظ این نظام هم از اوجب واجبات است، خانواده‌های شهدا از استوانه‌های محکم  این نظام هستند که باید حفظ و تجلیل شوند.


/انتهای خبر