شعبان وفایی نژاد گفت: یادبود جهان پهلوان سید رسول حسینی برای نخستین بار  با حضور بزرگان کشتی مازندران در ساری برگزار می شود. به گزارش شرق پرس، عضو هیئت رئیسه انجمن پیشکسوتان کشتی ساری در گفت‌و‌گو با تسنیم از برگزاری نخستین همایش تجلیل از زنده یاد جهان پهلوان سید رسول حسینی در سی و […]

 

شعبان وفایی نژاد گفت: یادبود جهان پهلوان سید رسول حسینی برای نخستین بار  با حضور بزرگان کشتی مازندران در ساری برگزار می شود.

به گزارش شرق پرس، عضو هیئت رئیسه انجمن پیشکسوتان کشتی ساری در گفت‌و‌گو با تسنیم از برگزاری نخستین همایش تجلیل از زنده یاد جهان پهلوان سید رسول حسینی در سی و دومین سالگرد فوت این پهلوان نامی مازندران خبر داد.

شعبان وفایی نژاد اظهار کرد: این مراسم بزرگداشت برای نخستین بار در سی و دو سال اخیر برای این قهرمان بلندآوازه مرکز مازندران برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از پیشکسوتان کشتی ساری روز سی و یکم اردیبهشت ماه در مسجد حضرت ابوالفضل ساری پس از نماز مغرف و عشا برگزار می شود، افزود: در این مراسم از امام علی حبیبی، عسکری محمدیان، مجید ترکان، سید محمد شجری از پیشکسوتان و قهرمانان کشتی مازندران و خانواده های مرحومان وابسته به قهرمانان ورزشی نظیر شجری و شمشمانی تجلیل می شود.

عضو هیئت رئیسه انجمن پیشکسوتان کشتی ساری در ادامه گفت: رئیس هیئت کشتی مازندران در حکمی جواد واحدی، فرماندار ساری را به عنوان رئیس هیئت کشتی مرکز مازندران منصوب کرد.

وفایی ن‍‍ژاد افزود: در جلسه  هیئت رئیسه هیئت کشتی مازندران، اصغر ثمربخش در حکمی جواد واحدی فرماندار فعلی ساری را به سمت رئیس هیئت کشتی شهرستان ساری منصوب کرد.

وی بیان کرد: برای نخستین بار در تاریخ کشتی مرکز مازندران، فرماندار به عنوان رئیس هیئت کشتی شهرستان ساری منصوب می شود.

وفایی نژاد افزود: جواد واحدی فرماندار مرکز استان علاقمند به توسعه ورزش پرطرفدار مرکز مازندران کشتی بوده و حضور وی می تواند در تعالی این رشته ورزشی موثر باشد.

عضو هیئت رئیسه انجمن پیشکسوتان ساری با اشاره به اینکه شهرستان ساری دارای ۳۰ باشگاه کشتی و بیش از سه هزار کشتی گیر شناسایی شده است، تصریح کرد: هیئت کشتی ساری دارای بیش از ۷۰ مربی آموزش دیده از فدراسیون کشتی بوده که ۱۰ نفر از مربیان به عنوان مربیان تیم ملی معرفی شدند.

وفایی نژاد با بیان اینکه علی اصغر یوسف نژاد, عزت الله دامادی، صادق خلیلی و علی اکبر صفری روسای پیشین هیئت کتی ساری بودند، گفت: نخستین جلسه هیئت رئیسه کشتی ساری هفته آینده با حضور مربیان و ورزشکاران این رشته با حضور رئیس جدید هیئت کشتی ساری برگزار می شود.

 

/انتهای خبر