حال با توجه به گرمتر شدن هوا در ماههای آینده و احتمال خشک تر شدن دریای آرام و همچنین عدم توجه ویژه مسئولان استانی, مردم شهرستان باید منتظر باشند تا برای مشکلی در این سطح رئیس جمهور ورود پیدا کند

 

به گزارش شرق پرس, چندی قبل بود که خبرنگاران شرق پرس در گزارشی بعنوان ” دریای آرام به آرامی می میرد؟ ” به وضعیت نگران کننده این جاذبه گردشگری اشاره کردند و هشدار داده بودند که یکی از مهم ترین پدیده های زیست محیطی این شهرستان در شرف نابودی قرار دارد.

 

 

darya-galoga99

 

اما در جلسه اخیر شورای اداری شهرستان گلوگاه, فرماندار محترم با اذعان به وضعیت نامناسب دریای آرام ابراز امیدواری کردند که در سفر رئیس جمهور این مشکل برطرف شود. 

 

حال با توجه به گرمتر شدن هوا در ماههای آینده و احتمال خشک تر شدن دریای آرام و همچنین عدم توجه ویژه مسئولان استانی, مردم شهرستان باید منتظر باشند تا برای مشکلی در این سطح رئیس جمهور ورود پیدا کند! این در صورتی است که هنوز منابع رسمی تاریخ دقیقی را برای سفر رئیس جمهور محترم به مازندران اعلام نکرده اند و فقط زمان این سفر را  فصل بهار آینده دانستند.

 

از طرفی کارشناسان محیط زیستی در چنین رویدادهایی  نگران از دست دادن حتی یک ساعت زمان هستند و تاکید می کنند که آسیبهایی اینچنینی به اکوسیستم منطقه قابل جبران نیست .

 

 

از اینرو شایسه بود مدیران و مسئولان شهرستانی با مراجعه به مرکز و گوشزد کردن خطر چنین رویدادی عزم همه ی مسئولان استان را برای جلوگیری از نابودی دریای آرام گلوگاه جزم کنند و زنگ خطر را برای همه به صدا درآورند. و اینگونه نباشد پس از اینکه کار از کار گذشت و خدای ناکرده آسیبهای جبران ناپذیری اتفاق افتاد مسئولی بگوید که مطلع نبوده ایم.

 

 

 برای دیدن تصاویر بیشتر از دریای آرام گلوگاه( اینجا ) کلیک کنید.