شاکی گفت: در طول مسیر به سمت نکا راننده 3مسافر دیگر که یکی از آنها زن بود سوار کرد، که بقیه مسافران این خودرو همدستان راننده سارق بودند...
باند مسافرکش های زورگیر در ساری متلاشی شد

عکس آرشیو

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران)  فرمانده انتظامی شهرستان ساری، از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقین زورگیر که در پوشش راننده مسافر کش اقدام به زورگیری از شهروندان می کردند،خبر داد.

 

سرهنگ”زیدالله کاظمی ” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر افزود: در پی مراجعه و طرح شکایت احدی از شهروندان مبنی بر زورگیری از وی و سرقت اموال و وجوه نقد در محدوده جاده “ساری به نکا ” موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵ قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، خاطر نشان کرد: مالباخته در تحقیقات پلیس اظهار داشت، جهت عزیمت به شهرستان نکا سوار بر اتومبیل مافر کشی سفید رنگ شدم و در طول مسیر نیز راننده ۳مسافر دیگر که یکی از آنها زن بود سوار کرد، که در طول راه بقیه مسافران این خودرو که همدستان راننده سارق بودند با تهدید وی و هدایت خودرو به مسیر انحرافی اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه، دو میلیون ریال وجه نقد و سایر وسایل همراه وی کردند.

 

سرهنگ کاظمی افزود: ماموران بادریافت اطلاعات و مشخصات ظاهری سارقان زورگیر ، با انجام تحقیقات پلیسی متهمان شناسایی کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، اظهار داشت: با هماهنگی قضائی ،ماموران با شناسایی مخفیگاه متهمان در عملیاتی ضربتی سه متهم به زورگیری را به همراه زن سارق که با آنها همکاری داشته است دستگیر کردند.

 

متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

سرهنگ کاظمی در ادامه به شهروندان هشدار داد : تا حد امکان جهت رسیدن به مقصد از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و از سوار شدن بر خودروهای شخصی به خصوص در مسیر های برون شهری و خلوت بپرهیزند.