جمال باقری در مراسم بهره‌برداری از گلخانه شهرداری ساری اظهار داشت: مرکز مازندران از کمبود فضای سبز رنج می‌برد‌ چرا که به فضای سبز شهر ساری کمتر توجه شده است.

 

 

عضو شورای شهر ساری از توزیع ۲۰ هزار اصله درخت بهار نارنج در شهر ساری خبر داد.

 

 

به گزارش شرق پرس، جمال باقری در مراسم بهره‌برداری از گلخانه شهرداری ساری اظهار داشت: مرکز مازندران از کمبود فضای سبز رنج می‌برد‌ چرا که به فضای سبز شهر ساری کمتر توجه شده است.

 

 

عضو شورای شهر ساری خاطرنشان کرد: داشتن شهری زیبا و چشم‌نواز ضمن این که محیط را زیبا می‌کند در افزایش آرامش روانی شهروندان تاثیر بسزایی دارد.

 

 

وی با اشاره به توزیع ۲۰ هزار اصله بهار نارنج در سطح شهر ساری، گفت: همشهریان ساروی، نوروز امسال را متفاوت‌تر از سال‌های دیگر تجربه می‌کنند.

 

 

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ساری نیز با اشاره به بازپیرایی این گلخانه، گفت: با راه‌اندازی این گلخانه حدود سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در خرید گل و گیاه صرفه‌جویی شد.

 

 

عباس رجبی افزود: پس از چهار ماه فاز نخست این گلخانه به بهره‌برداری رسید.

 

 

وی اظهارداشت: فاز دوم و عملیات پایانی این گلخانه در سال ۹۳ به پایان می‌رسد.

 

 

این مسئول با بیان اینکه در سال جاری با افتتاح چندین پارک محله‌ای سرانه فضای سبز ساری افزایش یافت، تصریح کرد: در سال جاری ارزش محصولات تولیدی حدود دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بوده است.

 

 

رجبی با اشاره به فنس‌کشی پارک جنگلی سیکاتپه یادآور شد: با راه‌اندازی پارک جنگلی سیکاتپه سرانه فضای سبز مرکز استان از دو متر به ۱۰ متر افزایش می‌یابد.

 

 

وی از افتتاح پارک اتحاد در ۶ ماه سال اول ۹۳ خبر داد.

 

 

اضافه می شود شهر ساری به شهر بهار رنج معروف است.

فارس