هیئت کارشناسی ژاپنی به همراه نمایندگانی از استانداری مازندران، اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران و شهرداری‌های بهشهر و ساری از سایت کمپوست بهشهر و زباله‌سوز ساری بازدید کرده و نقطه نظرات کارشناسی به مسئولان شهرستانی و استانی منتقل شد.       به گزارش شرق پرس, به نقل از روابط عمومی اداره کل […]

 

هیئت کارشناسی ژاپنی به همراه نمایندگانی از استانداری مازندران، اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران و شهرداری‌های بهشهر و ساری از سایت کمپوست بهشهر و زباله‌سوز ساری بازدید کرده و نقطه نظرات کارشناسی به مسئولان شهرستانی و استانی منتقل شد.

 

 

 

به گزارش شرق پرس, به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت از محیط زیست مازندران، با هماهنگی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان حفاظت محیط زیست، هیئت کارشناسی ژاپنی از سایت کمپوست بهشهر و زباله‌سوز ساری بازدید کردند.

این هیئت در جلسه‌ای با حضور ناصر مهردادی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران، مدیر مؤسسه بازیافت مازندران و مسئولان ذیربط در امور مدیریت پسماند استان، شرکت و تبادل نظر کردند.

پس از جلسه هیئت کارشناسی ژاپنی به همراه نمایندگانی از استانداری مازندران، اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران و شهرداری‌های بهشهر و ساری از سایت کمپوست بهشهر و زباله‌سوز ساری بازدید کرده و نقطه نظرات کارشناسی به مسئولان شهرستانی و استانی منتقل شد.

 

/انتهای خبر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت از محیط زیست مازندران، با هماهنگی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان حفاظت محیط زیست، هیئت کارشناسی ژاپنی از سایت کمپوست بهشهر و زباله‌سوز ساری بازدید کردند.

این هیئت در جلسه‌ای با حضور ناصر مهردادی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران، مدیر مؤسسه بازیافت مازندران و مسئولان ذی‌ربط در امور مدیریت پسماند استان، شرکت و تبادل نظر کردند.

پس از جلسه هیئت کارشناسی ژاپنی به همراه نمایندگانی از استانداری مازندران، اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران و شهرداری‌های بهشهر و ساری از سایت کمپوست بهشهر و زباله‌سوز ساری بازدید کرده و نقطه نظرات کارشناسی به مسئولان شهرستانی و استانی منتقل شد.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930313000018#sthash.XaicqdqW.dpuf