در شهرداری ساری به تعداد زیادی از افرادی که در این چند سال به هرشیوه ای جذب شهرداری و سازمان های تابعه شده اند و بدون هیچ قرارداد محکمی شاغل بوده اند؛ محترمانه گفته اند: لطفاً دیگر نیایید ...

شرق پرس : این روزها عمارت زیبای شهرداری ساری به محله “برو بیا” تبدیل شده! “عبوری” شاید تنها شهرداری بود که سالها در این عمارت جلوس کرد و ظاهراً آن روزها دیگر تکرار نخواهد شد!

روزگاری نه چندان دور؛ می گفتند ساری، مرکز مازندران به روستایی بزرگ می ماند که فقط نامی از شهر و مرکز بر پیشانی اش حک شده و جوانی آمد و ظرف چند سال؛ کاری کرد کارستان!

کسانی آمدند و در مقام منتقد از عملکرد عبوری سخن ها گفتند که البته باید بپذیریم که دیکته نانوشته غلط ندارد و به قطار ساکن سنگ پرانی نمی کنند!

قصد حمایت و جانبداری از شخص و مقامی را نداریم؛ آنچه می گوییم و می نویسیم فقط در جهت خیر و صلاح شهرمان است؛ مرکز مازندران!

می گویند: نه دیگر شورا همان شورای سالهای گذشته می شود و نه شهردار!

در عمارت شهرداری ساری چه می گذرد؟ شهردار جدید نیامده دست به تغییرات گسترده می زند و می شنویم به یکباره ۱۲- ۱۳ نفر را در ستاد حکم برکناری می زند و یکباره همین تعداد را جایگزین می کند!

می گویند: به چندین ده نفری که در این چند سال به هرشیوه ای جذب شهرداری و سازمانهای تابعه شده اند و بدون هیچ قرارداد محکمی شاغل بوده اند؛ محترمانه گفته اند: ” لطفاً دیگر نیایید”.

نه شورا، شورای گذشته است و نه شهردارمان مثل گذشته خواهد بود و آنچه می ماند عمارت زیبایی است که شاهد و ناظر رفت و آمدها بوده!

خدایا چنان کن سرانجام کار/تو خوشنود باشی و ما رستگار

محمد درخشنده

  • نویسنده : محمد درخشنده