آیا تا به حال اسم اقامتگاه بوم گردی را شنیده‌اید؟ اگر نه؛ حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم تجربه‌اش کنید. 

اگر شما هم از کسانی هستید که اهل ماجراجویی و سفر هستند و در هر فرصتی سریع وسایلشان را برای سفر جمع می‌کنند و راهی می‌شوند، این نوشته برای شماست. 

قرار است به طور کامل و دقیق توضیح بدهیم که نوع اقامتگاه‌هایی برای اجاره کوتاه مدت وجود دارد و هر کدام چه ویژگی‌هایی دارند.

 

می‌دونین اجاره کوتاه مدت یعنی چی؟

اجاره اقامتگاه به صورت آنلاین و برای مدت زمان خیلی کوتاه، این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. دلایل متعددی هم برای این موضوع وجود دارد. تنوع بالای اقامتگاه‌ها و وجود داشتن اقامتگاه برای هر بودجه، از مهم‌ترین دلایل این اتفاق است. همچنین اجاره اقامتگاه به‌صورت آنلاین در زمان هم صرفه‌جویی می‌کند؛ چون می‌توانید همه گزینه‌ها را در کنار هم ببینید و با هم مقایسه کنید.

حالا اجاره کوتاه مدت یعنی چه؟ همان‌طور که از اسمش معلوم است، در این نوع اجاره می‌توانید یک اقامتگاه مثل ویلا، آپارتمان، خانه روستایی، کلبه جنگلی و … را برای مدت مورد نظرتان اجاره کنید. البته این مدت کوتاه می‌تواند از یک روز تا یک ماه باشد. 

 

برای کسایی‌ که دنبال سفر تنهایی هستن

معمولا سفر تنهایی از دو حال خارج نیست؛ یا برای انجام کار یا مأموریت است و یا اینکه کلا سفر تنهایی برای شما جذاب‌تر است. فارغ از اینکه دلیل سفرتان چه باشد، اجاره سوئیت برای شما خیلی مناسب است. چون هزینه‌ای که می‌پردازید در مقایسه با آپارتمان خیلی کمتر و به‌صرفه‌تر است.

سوئیت‌هایی که در سایت پینورست قرار گرفته همگی برای شما گلچین شده‌اند و امکانات لازم و کافی را دارند. سوئیت تقریبا همان آپارتمان کوچک است و تنها فرقی که دارد این است که سوئیت اتاق خواب جدا ندارد.

یکی از خوبی‌های اجاره سوئیت این است که می‌توانید انتخاب کنید در کدام محله آن را رزرو کنید. این موضوع بیشتر برای کسانی اهمیت پیدا می‌کنند که سفری کاری دارند و زمان رفت و آمدشان به اقامتگاه باید کم باشد.

 

برای کسایی که دنبال یه سفر گروهی باحالن

در سفرهای دسته‌جمعی که تعدادتان هم کم نیست، بهترین گزینه اجاره ویلا است. أصلا اصل کیف این جور سفرها به دور هم بودنش است.

فرض کنید که در یک شهر خوش آب و هوا ویلا گرفته باشید؛ اینطوری می‌توانید هم از حیاط و باغ ویلا استفاده کنید، هم اگر اهل آب‌تنی هستید به سراغ ویلاهای استخردار بروید.

 

برای کسایی‌ که دنبال یه تجربه جدیدن

آیا تا به حال اسم اقامتگاه بوم گردی را شنیده‌اید؟ اگر نه؛ حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم تجربه‌اش کنید. 

این اقامتگاه‌ها بر پایه گردشگری پایدار ساخته شده‌اند و کمترین آسیب را به محیط زیست می‌زنند. این اقامتگاه‌ها معمولا خانه‌هایی قدیمی هستند یا اگر هم نیستند، با بافت آن منطقه سازگاری کامل دارند.

معمولا اتاق‌های اقامتگاه‌های بوم گردی به‌طور جدا اجاره داده می‌شوند. یعنی چند مهمان در یک زمان در خانه هستند و شانس آشنا شدن با آدم‌های جدید را هم خواهید داشت. 

بعضی از بوم گردی‌ها رستوران دارند و در بعضی هم خود میزبان برای شما غذای محلی درست می‌کند.

برای کسایی‌ ‌که دنبال آرامشن

زندگی شهری و پرهیاهو خیلی از ما را خسته می‌کند و هر چند وقت یک بار پیش می‌آید که بخواهیم چند روزی به جایی برویم که هیچ‌کس در آنجا نباشد. در این مواقع رفتن به یک کلبه جنگلی بهترین تصمیمی است که می‌توانیم بگیریم. چشمانتان را ببندید و تصور کنید که صبح با صدای آواز پرنده‌ها و باریکه نوری که به اتاق می‌تابد از خواب بیدار می‌شوید. پای پنجره که می‌روید تا چشم کار می‌کند درخت و سبزی می‌بینید و بوی علف تازه به مشامتان می‌خورد. لیوان چای را هم با خودتان برمی‌دارید و به روی ایوان می‌روید. لذت‌بخش است. نیست؟

شاید فکر کنید برای رفتن به کلبه باید تعدادتان کم باشد. اما باید بگوییم که کلبه‌های بزرگ تا هشت نفر هم ظرفیت دارند.

 

با پینورست‌ خیالتون رو از اقامت راحت کنین

پینورست‌ وب سایتی برای اجاره کوتاه مدت انواع اقامتگاه‌ در سراسر ایران است. فرق اصلی پینورست‌ با بقیه سایت‌های مشابه این است که همه واحد‌های گلچین شده بازرسی شده‌اند و صحت و درستی اطلاعات آن‌ها تایید شده است. یعنی می‌توانید مطمئن باشید که اقامتگاهی که اجاره می‌‌کنید دقیقا عین همان چیزی است که در عکس‌ها دیده‌اید و به ‌هیچ‌وجه غافل‌گیر نمی‌شوید. 

همچنین در پینورست این امکان را دارید که بعد از اجاره اقامتگاه، در صفحه مربوط به آن نظرتان را بنویسید. خواندن نظرات مهمان‌های قبلی هم به شما کمک می‌کند انتخاب مطمئن‌تری برای رزرو بعدی خود داشته باشید.

برای ما بسیار مهم است که مهمان‌هایمان اقامتی عالی و تجربه‌ای جدید و خوب داشته باشند. برای همین کیفیت اقامت شما را تضمین می‌کنیم و تیم پشتیبانیمان به صورت شبانه‌روزی از قبل رزرو تا بعد از خارج شدنتان از اقامتگاه، در کنار شماست.