در صورت موافقت فرماندار شهرستان ساری با مهلت دو ماهه درخواستی، به‌ طور قطع انتقال میدان میوه و تره‌بار تا شهریورماه جاری عملی خواهد شد

شرق پرس : امیرحسین فخرآوران با اشاره به مشکلات ناشی از ویروس کرونا و موانع که در تکمیل پروژه میدان بار ساری ایجاد شده است، گفت: تنها دلیل درخواست فرصت برای تخلیه میدان بار ساری مشکلات غیرقابل پیش‌بینی شده ناشی از کرونا بوده است.

وی با اعلام اینکه حساسیت‌های مردم ساری و مسافرانی که در این مسیر در حال تردد هستند را درک می‌کنیم، افزود:  مشکلات به وجود آمده ناشی از تردد خودروهای حمل میوه را قبول داریم و از مردم بابت این موضوع عذر خواهی می‌کنیم.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز استان مازندران، با اشاره به تلاش‌های در دست اقدام فرماندار ساری برای خروج میدان بار از ساری، گفت: از فرماندار مرکز استان مازندران در خواست داریم که با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا با مهلت ۲ ماهه درخواست‌مان جهت انتقال میدان میوه و تره‌بار موافقت کنند.

وی با اشاره به رفع تمام موانع و حمایت‌های فراوان مسؤولان ساری در جهت سرعت بخشیدن به این خاطرنشان کرد: با وجود اینکه کارفرما و پیمانکار پروژه میدان جدید میوه و تره‌بار ساری بخش خصوصی‌ است اما مسؤولان شهرستان به همراه فرماندار مرکز استان برای آسایش شهروندان و رفع موانع ترافیکی کمربندی ساری به‌طور جد به حل موانع این پروژه ورود و کمک‌رسان اتحادیه و سهام داران این پروژه بودند.

فخرآوران در پایان یادآور شد: در صورت موافقت فرماندار شهرستان ساری با مهلت ۲ ماهه درخواستی ما به‌ طور قطع انتقال میدان میوه و تره‌بار در شهریورماه جاری عملی خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

farsnews