رئیس هیات اسکیت ساری گفت : همزمان با میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) نخستین پیست سرعت ساری در مجموعه ورزشی داراب به بهره‌برداری می‌رسد.   به گزارش شرق پرس, مهدی امیرفخریان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه شعار هیئت اسکیت ساری در سال جاری اخلاق‌مداری، همدلی و همکاری با مربیان و باشگاه‌های اسکیت […]

 

رئیس هیات اسکیت ساری گفت : همزمان با میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) نخستین پیست سرعت ساری در مجموعه ورزشی داراب به بهره‌برداری می‌رسد.

 

به گزارش شرق پرس, مهدی امیرفخریان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه شعار هیئت اسکیت ساری در سال جاری اخلاق‌مداری، همدلی و همکاری با مربیان و باشگاه‌های اسکیت است، افزود: در آینده تصمیم داریم لیگ اسکیت سرعت را بین باشگاه‌های ساری برگزار کنیم.

رئیس هیئت اسکیت ساری از برگزاری بزرگ‌ترین همایش اسکیت همگانی استانی مردادماه به میزبانی ساری خبر داد و ابراز داشت: در سال گذشته تعداد ورزشکاران سازمان یافته اسکیت در ساری یک هزار و ۱۷۸ نفر بوده است.

امیرفخریان با اشاره به اینکه اسکیت از ورزش‌های روبه رشد استان است، اظهار داشت: با تلاش مربیان و دیگر همکاران در چند سال متوالی به عنوان هیئت برتر استان معرفی شدیم.

وی از افتتاح دو مدرسه اسکیت در ساری خبر داد و اذعان داشت: گردهمایی سالانه هیئت اسکیت ساری اردیبهشت‌ماه با حضور اعضای کمیته‌های مختلف هیئت و مربیان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت اسکیت ساری در پایان از برگزاری مسابقه ماراتن دسته‌جات آزاد قهرمانی کشور جام شهدای ورزشکار خبر داد و افزود: این مسابقه با همکاری هیئت اسکیت استان و شهرستان در بلوار فرح‌آباد ساری برگزار می‌شود.

 

/انتهای خبر