حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی در خطبه های این هفته نماز جمعه نکا افزود: رعایت حجاب و عفاف در جامعه تضمین سلامت جامعه است و آحاد مردم از زن و مرد باید حجاب را رعایت کنند.   به گزارش شرق پرس, امام جمعه نکا اظهار داشت: متاسفانه امروزه بروز برخی مسائل و بدحجابی […]

 

 حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی در خطبه های این هفته نماز جمعه نکا افزود: رعایت حجاب و عفاف در جامعه تضمین سلامت جامعه است و آحاد مردم از زن و مرد باید حجاب را رعایت کنند.

 

به گزارش شرق پرس, امام جمعه نکا اظهار داشت: متاسفانه امروزه بروز برخی مسائل و بدحجابی ها موجب خدشه دار شدن این واجب الهی حجاب و عفاف شده است که باید همه مردم جامعه مسئولانه وارد شده و باید براساس موازین اسلامی، حجاب و عفاف را رعایت کنند.

امام جمعه نکا در ادامه با گرامیداشت ۲۶ تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان خاطر نشان کرد: در طول این انقلاب، بیشترین تخریب دشمن در خصوص این نهاد مقدس صورت گرفته است که بیانگر نقش سازنده و اهمیت فوق العاده این نهاد برای نظام جمهوری اسلامی است.

وی گفت: نقش برجسته شورای نگهبان در حفظ و حراست کیان اسلامی بر کسی پوشیده نیست و همه ما نیز باید در تقویت این نهاد تلاش مجدانه و وافر داشته باشیم.

حجت الاسلام محمدی لایینی در ادامه با تاکید بر نهادینه کردن مصرف صرفه جویی در آب افزود: مردم باید با فرهنگ صحیح و درست مصرف کردن آشنا شوند تا در طول تابستان با توجه به کمبود آب مشهود در استان، با کمبود آب مواجه نشویم.

وی با اشاره به آغاز فصل برداشت برنج گفت: امیدواریم که دولت با مدیریت صحیح خود برای حمایت از کشاورزان در این فصل، از واردات برنج جلوگیری کند.

امام جمعه نکا با تاکید بر تقوا وپرهیزکاری گفت: انسانی که از درون ساخته شود و متقی گردد، نیاز به پلیس و بازرس ندارد و وارد گناه نمی شود.

به گزارش ایرنا، بانوان نکایی بعد از اقامه نماز روز جمعه و عصر در حمایت از عفاف و حجاب راهپیمایی کرده و با شعارهای مختلف حمایت همه جانبه خود را از عفاف و حجاب و مبارزه با بدحجابی را اعلام کردند.

 

/انتهای خبر