به گزارش شرق پرس، این جشنوراه که به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت با حدود ۱۰۰ غرفه از امروز بیستم اردیبهشت در پارک قائم ساری و کنار رودخانه تجن آماده بازدید است.   در این مراسم که با حضور عبوری و اعضای شورای شهرساری و جمعی دیگر از مسئولین همراه بود،  شهردار ساری  […]

جشنواره بهار نارنج ساری پارک قائم پل تجن

 

به گزارش شرق پرس، این جشنوراه که به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت با حدود ۱۰۰ غرفه از امروز بیستم اردیبهشت در پارک قائم ساری و کنار رودخانه تجن آماده بازدید است.

 

در این مراسم که با حضور عبوری و اعضای شورای شهرساری و جمعی دیگر از مسئولین همراه بود،  شهردار ساری  با تاکید مجدد بر اینکه مازندران سرزمین بهار نارنج و ساری پایتخت آن است افزود  ازتمام مردم استان و خاصه فرزانگان و فرهیختگان مازندران برای ایجاد یک مرکز قوی جهت معرفی بهار نارنج در تمام ایران و پس از آن تمام جهان دعوت به عمل می آوریم .

 

شهردار ساری که از زمان روی کار آمدنش سعی در تغییر چهره و مبلمان شهری و همچنین توسعه همه جانبه مرکز استان دارد ابراز امیدواری کرد، با حمایت از دبیرخانه دائمی جشنواره بهار نارنج از سال آینده شاهد حضور چهره های ملی و پس از آن بین المللی باشیم  و در معرفی بهارنارنج در ابعاد جهانی گام های بلندتری برداریم.

 

شهردار عبوری گفت: ترویج نهال نارنج در دستور کار سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ساری قرار گرفته است چراکه در دو سال اخیر بالغ بر ۲۰۰ هزار اصله نارنج در ساری نهال کاری شد. وی تاکید کرد امسال هم این میزان بیشتر خواهد شد و در آیین اختتامیه در بین متقاضیان نهال نارنج توزیع می‌شود.

 

وی در پایان از همه مردم خواست از این نمایشگاه که تا ۲۵ اردیبهشت دایر است دیدن کنند و از نزدیک با نمایش چگونگی بهره گیری از بهار نارنح، غذاهای بومی، لباس های سنتی، نقاشی کودکان و نوجوانان، و هنرهای دستی، گیاهان دارویی و همچنین بسیاری دیگر از داشته های ساری آشنا شوند.

نقاشی کودکان و نوجوانان

 

در ادامه تصاویری از افتتاحیه این مراسم را ملاحظه می کنید:

 

جشنواره بهار نارنج ساری پارک قائم پل تجن

 

جشنواره بهار نارنج ساری پارک قائم پل تجن

 

 

 

جشنواره بهار نارنج ساری پارک قائم پل تجن

 

جشنواره بهار نارنج ساری پارک قائم پل تجن

عکس: پرتال شهرداری ساری

 

/انتهای خبر