رحیمی با تعجب از اظهارات سیاسی افزود برای من عجیب بود که گفته شد وزیر از برکناری دایی ناراحت بود چراکه از 10 روز پس از ابلاغ بنده دکتر گودرزی از بنده خواست دایی را برکنار کنید.

 

rahimii

به گزارش شرق پرس, رحیمی مدیر عامل برکنار شده پرسپولیس بعنوان میهمان برنامه ۹۰ اظهاراتی در مورد برکناری علی دایی بیان کرد.

 

 

وی در ابتدای سخنان خود ضمن عذر خواهی از قشر ” بساز بفروش ها” بیان داشت در این مدت در ادبیاتم چندین بار از این کلمه استفاده کردم که اگر آنها مرا ببخشند من خود را نخواهم بخشید چراکه باید به حرفه یکدیگر احترام بگذاریم.

 

رحیمی در ادامه با تعجب از اظهارات سیاسی افزود برای من عجیب بود که گفته شد وزیر از برکناری دایی ناراحت بود چراکه از ۱۰ روز پس از ابلاغ بنده دکتر گودرزی از بنده خواست دایی را برکنار کنید.

 

وی در ادامه گفت: دایی با وزیر بحث شخصی داشتند. چون دایی مصاحبه کرده بود که در دفتر وزیر شنود کار گذاشته بودند با وزیر مسائلی بوجود آمده بود.

 

مدیر عامل برکنار شده پرسپولیس در ادامه اظهار داشت ابتدا در جلسه هیات مدیره با سیاسی صحبت کردم که گرفتن دایی به این شکل عواقبی خواهد داشت و آقای سیاسی در اتاق دیگری با شخصی تلفنی صحبت کرد و آمد گفت که دایی باید برود.