رئیس اوقاف و امور خیریه ساری از اطعام‌دهی به زائران در شب جشن نیمه شعبان در امامزاده عباس(ع) ساری خبر داد و بیان کرد: یک خیر ساروی اعلام آمادگی کرد که در این شب می‌تواند به ۱۰ هزار زائر آستانه امامزاده عباس(ع) ساری اطعام‌دهی کند.   به گزارش شرق پرس, حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری در […]

 

رئیس اوقاف و امور خیریه ساری از اطعام‌دهی به زائران در شب جشن نیمه شعبان در امامزاده عباس(ع) ساری خبر داد و بیان کرد: یک خیر ساروی اعلام آمادگی کرد که در این شب می‌تواند به ۱۰ هزار زائر آستانه امامزاده عباس(ع) ساری اطعام‌دهی کند.

 

به گزارش شرق پرس, حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری در گفت‌وگو با فارس، با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: در آستانه میلاد با سعادت و سراسر نور حضرت ولیعصر(عج) کلیه بقاع متبرکه، امامزادگان، مساجد و حسینیه‌های شهرستان ساری آذین‌بندی و برای برگزاری جشن‌های باشکوه نیمه شعبان آماده شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری با اشاره به اینکه جشن نیمه شعبان در بیش از ۸۰ اماکن متبرکه شهرستان برگزار می‌شود، افزود: جشن نیمه شعبان به صورت ویژه در امامزاده عباس(ع) ساری، امامزاده یحیی(ع) ساری، آستانه پهنه کلا ساری و بقعه ملا مجدی ساری برگزار می‌شود.

حیدری از برگزاری مراسم ویژه جشن میلاد امام زمان(عج) در آستانه امامزاده عباس(ع) ساری خبر داد و بیان کرد: این جشن با همکاری اداره اوقاف ساری و اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار می‌شود.

وی از سخنرانی حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت در جشن نیمه شعبان آستانه امامزاده عباس(ع) ساری خبر داد و بیان کرد: این جشن در غروب جمعه هفته جاری با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دعای کمیل انجام می‌شود.

حیدری تصریح کرد: مراسم شب زنده‌داری در شب احیای نیمه شعبان در آستانه امامزاده عباس(ع) ساری با حضور مردم ولایی ساری، شهروندان مازندرانی، مسافران و زائران این آستانه برگزار می‌شود.

وی از اطعام‌دهی به زائران در شب جشن نیمه شعبان در امامزاده عباس(ع) ساری خبر داد و بیان کرد: یک خیر ساروی اعلام آمادگی کرد که در این شب می‌تواند به ۱۰ هزار زائر آستانه امامزاده عباس(ع) ساری اطعام‌دهی کند.

 

/انتهای خبر