حجت الاسلام عباس علی ابراهیمی گفت: با پیگیری معاون سیاسی استانداری مازندران، استاندار مازندران از شکایت به رسانه ها صرف نظر کرد.   به گزارش شرق پرس, به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد: موضوع شکایت استانداری از سه پایگاه اطلاع رسانی استان که […]

 

 

 

حجت الاسلام عباس علی ابراهیمی گفت: با پیگیری معاون سیاسی استانداری مازندران، استاندار مازندران از شکایت به رسانه ها صرف نظر کرد.

 

به گزارش شرق پرس, به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد: موضوع شکایت استانداری از سه پایگاه اطلاع رسانی استان که خبر یکی از سایت های سراسری را منبع خود قرار داده بودند با تعامل و پیگیری معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران رفع شد و شکایت مذکور پس گرفته شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در گفت و گو با مدیران مسئول این سایت ها و برگزاری جلسه ای با معاون فرهنگی و مسئولان واحد مطبوعات و رسانه های مجازی این اداره کل،  در ماه مبارک رمضان که ماه مهربانی و صداقت بوده و در آستانه ۱۷ مرداد- روز خبرنگار و برای تحقق اهداف پیام  نوروزی رهبر معظم انقلاب، برنامه های  کلان دولت در مازندران و پیشبرد برنامه های استاندار مازندران تداوم این شکایت و حاشیه های پیرامون آن به مصلحت نبوده است.

وی به مدیران مسئول این سایت ها قول مساعد داد که با پیگیری لازم و تفضل استاندار مازندران و معاون سیاسی امنیتی، این سو تفاهم و شکایات پایان پذیرد.

وی افزود: در همه این سال هایی که در ارشاد مازندران حضور دارم، همواره کوشیده ام فضایی ایجاد کنم تا از رسانه ها شکایتی انجام نگیرد و نگرانی ها و دغدغه ها با تعامل و گفت و گو رفع شود.

ابراهیمی گفت: ساعتی پس از این پیگیری ها، شکایت انجام گرفته به بایگانی رفت تا آرامش رسانه ای استان همچنان تداوم یابد.

 

/انتهای خبر