اعضای شورای شهر ساری پس از عدم حضور جواد طالبی در صحن شورا، با 5 رای برکناری وی را اعلام کردند

شرق پرس : بالاخره پس از کش و قوس های فراوان، شورای شهر ساری با رای پنج عضو خود  جواد طالبی را برکنار کرد.

بیماری شهردار سابق و نارضایتی برخی اعضای شورای شهر از عملکرد وی موجب برکناری وی شد.

اعضای شورای شهر سپس مصطفی احمدی فولادی را بعنوان سرپرست شهرداری ساری منصوب کردند

طرح سوال از جواد طالبی شهردار ساری در هفتم دی‌ماه امسال قرار بود برگزار شود، اما وی به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری شد و طرح سوال از طالبی هم هیچ وقت انجام نشد، اما بعدازظهر امروز در حالیکه هشت عضو شورا در جلسه حضور داشتند و بحث طرح سوال از شهردار ساری نیز در دستور کار بود، با رای گیری اعضای حاضر در جلسه، شهردار مرکز استان از سمت خود برکنار شد.

ریاست این جلسه را سبحان بخشی نایب رییس شورای اسلامی ساری بر عهده داشت و پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی به دلیل کسالت و بیماری غائب بود.

در ابتدای جلسه بخشی دقایقی در باره لایحه بودجه سال آینده شهرداری صحبت کرد و با بیان اینکه این موضوع زمان بر است موضوع عدم احراز صلاحیت شهردار و معرفی مصطفی احمدی فولادی به عنوان سرپرست را مطرح و درخواست رای گیری کرد که مورد انتقاد چند عضو شورا قرار گرفت.

منتقدان اعلام کردند رسیدگی به صلاحیت شهردار ساری هشتمین دستورکار این جلسه است و نباید در ابتدا مطرح می‌شد که بخشی گفت: با توجه به این که دستور جلسه قبلی در خصوص عدم صلاحیت شهردار بعد از یک ساعت و نیم با اعلام رئیس جلسه ناتمام ماند تشخیص دادم این موضوع را در ابتدای جلسه مطرح کنم.

او گفت: ما از شهردار (جواد طالبی) دعوت کردیم تا در جلسه امروز حضور یابد، اما وی در جلسه حضور نیافت و نباید شهر را معطل یک فرد کنیم.