نخستین اجلاسیه مجمع راهبردی بسیج ناحیه بهشهر با هدف استفاده از نیروهای نخبه بسیجی در تحقق ماموریت‌های بسیج برگزار شد. به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه این شهرستان، اجلاسیه مجمع راهبردی بسیج، با حضور فرماندار، نماینده ولی فقیه در سپاه و اعضای مجمع عالی بسیج  شهرستان بهشهر برای نخستین بار […]

 

نخستین اجلاسیه مجمع راهبردی بسیج ناحیه بهشهر با هدف استفاده از نیروهای نخبه بسیجی در تحقق ماموریت‌های بسیج برگزار شد.

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه این شهرستان، اجلاسیه مجمع راهبردی بسیج، با حضور فرماندار، نماینده ولی فقیه در سپاه و اعضای مجمع عالی بسیج  شهرستان بهشهر برای نخستین بار برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر با اشاره به برخی از ماموریت‌های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی، اظهار داشت: نیروی انسانی متعهد و کارآمد مهم‌ترین شاخصه بسیج است.

علی نجفی تصریح کرد: در این نهاد مردمی از افرادی استفاده می‌شود که در شرایط بحرانی بدون هیچ‌چشمداشتی با تمام وجود در صحنه حاضر می‌شوند و از ارزش‌ها و عقایدی که امام عزیز و شهدای ما به جا گذاشته‌اند، دفاع می‌کنند.

وی گفت: مجمع عالی بسیج، مجمعی راهبردی است که از تجربیات نخبگان بسیجی و افراد صاحب اندیشه و فکر، با استعانت از منویات مقام معظم رهبری، در راستای کمک به حل مشکلات مردم، و کمک به تحقق جامعه اسلامی و بسیج ده‌ها میلیونی، استفاده می‌کند.

علی‌رضا فخاریان یکی از مسئولان برگزارکننده این مجمع، اظهار داشت: مشارکت حداکثری صاحب‌نظران بسیجی، سرعت‌بخشیدن به روند تحقق جامعه اسلامی و پیشبرد اهداف و ماموریت‌های بسیج، همچنین ایجاد وحدت و هم‌افزایی در شهرستان، مهم‌ترین اهداف برگزاری جلسات مجمع راهبردی بسیج است.

وی بیان داشت: همایش مذکور، از کارگروه‌های فرهنگی، اقتصادی، سلامت و امنیت تشکیل شده است و با حضور مسئول شورای راهبردی بسیج سپاه کربلا و مسئولان ادارات و نهادها، نخبگان بسیجی، اعضای شورای بسیج و مدیران کارگروه‌ها، به همت سپاه ناحیه بهشهر برگزار شد.

 

/انتهای خبر