حجت‌الاسلام علی سلطانی گفت: امسال طرح ضیافت الهی در ۱۲ امامزاده نکا در حال برگزاری است.   به گزارش شرق پرس, رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نکا در گفت‌وگو با فارس تصریح کرد: برنامه‌های قرآنی با عنوان طرح ضیافت الهی براساس روال هر سال در حال اجرا است و امسال طرح ضیافت الهی در […]

 

حجت‌الاسلام علی سلطانی گفت: امسال طرح ضیافت الهی در ۱۲ امامزاده نکا در حال برگزاری است.

 

به گزارش شرق پرس, رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نکا در گفت‌وگو با فارس تصریح کرد: برنامه‌های قرآنی با عنوان طرح ضیافت الهی براساس روال هر سال در حال اجرا است و امسال طرح ضیافت الهی در ۱۲ امامزاده نکا درحال برگزاری است.

این مسئول افزود: این طرح عرفانی در امامزاده حسن شهرداری، امامزاده مفید، امامزاده عبدالکریم و عبدالرحیم نوذرآباد، امامزاده عبدالله اطرب، امامزاده عبدالله میانگله، امامزاده محمود قلعه‌سر، زکریا بایع کلا، امامزاده حمزه رضاآبلو، امامزاده عبدالله زرندین، سیدرضا نودهک، پنج‌تن ارم و سه‌تن برما درحال برگزاری است و تا پایان رمضان ادامه دارد.

وی قرآن را هدایت‌کننده انسان و راهی برای نجات بشریت اعلام کرد و یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده در طول ماه مبارک رمضان، در این امامزاده‌ها با اعزام روحانی و مبلغ دینی، سخنرانی، ختم قرآن، نمازهای یومیه و ادعیه‌خوانی انجام می‌شود.

رئیس اداره اوقاف نکا گفت: سال گذشته این طرح در ۱۰ امامزاده نکا و با حضور هزاران نفر از مردم خداجوی این شهرستان برگزار شد.

سلطانی با بیان اینکه محافل انس با قرآن در سال‌جاری نیز مانند سال‌های گذشته با حضور قاری مصری در نکا برگزار می‌شود، گفت: مراسم معنوی محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری سه‌شنبه شب همزمان با دهم ماه رمضان و شب یازدهم رمضان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نکا برگزار می‌شود.

مدیر اوقاف و امور خیریه نکا خاطرنشان کرد: در حوزه تفسیر قرآن نیز برنامه‌های ویژه‌ای به صورت ملی در نظر گرفته شده و بقاع متبرکه‌ای که ظرفیت برگزاری چنین کلاس‌هایی را دارند میزبان علاقمندان خواهند بود.

وی همچنین اعزام مبلغان به امامزادگان و موقوفه‌ها، آموزش عقاید و احکام دینی در امامزادگان را از دیگر طرح‌های ماه مبارک رمضان عنوان کرد و ادامه داد: این طرح‌ها در امامزاده‌های شاخص و ۱۲ امامزاده اعلام شده برای طرح ضیافت الهی برگزار می‌شود.

سلطانی همچنین به وجود خیمه‌های معرفت با حضور علما، بزرگان و کارشناسان اشاره کرد و گفت: این خیمه‌ها در راستای پاسخ‌گویی به سوالات شرعی برپا می‌شود.

 

/انتهای خبر