حجت الاسلام مازنی با برشمردن بخشی از ویژگی های شخصیتی آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت : آیت الله هاشمی رفسنجانی موسس انقلاب ، جانباز و شهید زنده ، صبور و بردبار در برابر مشکلات و ناملایمتی ها ، جانشین فرمانده کل قوا در دوران دفاع مقدس ، سردار سازندگی ، مفسر قرآن و اسلام شناس بود.

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) حجت الاسلام احمد مازنی شب گذشته در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه نصیرخان بهشهر افزود : آیت الله هاشمی رفسنجانی احیاگر اسلام و از منجیان ایران بود.

 

وی با تاکید بر توجه ویژه دیدگاهها و ویژگی های شخصیتی آیت الله هاشمی رفسنجانی ، تاکید کرد : برپائی اینگونه مراسم در واقع گرامیدشات نام و یاد آن بزرگ مرد تاریخ ایران است که خدمات ارزنده ای به ایران و اسلام ارائه کرد.

 

 آیت الله هاشمی با مجموعه ویژگی هایش، شیرازه کتاب وحدت ایرانیان بود

مازنی با برشمردن بخشی از ویژگی های شخصیتی آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت : آیت الله هاشمی رفسنجانی موسس انقلاب ، جانباز و شهید زنده ، صبور و بردبار در برابر مشکلات و ناملایمتی ها ، جانشین فرمانده کل قوا در دوران دفاع مقدس ، سردار سازندگی ، مفسر قرآن و اسلام شناس بود.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت : آیت الله هاشمی با مجموعه ویژگی هایی که داشت ، عامل و شیرازه کتاب وحدت ایرانیان و مسلمانان بود و تلاش داشت که در جامعه زهد و رفاه لازم وجود داشته باشد.

 

وی افزود : شعار همه ملت ایران و اصلاح طلبان و حامیان دولت ، ادامه راه آیت الله هاشمی رفسنجانی است ، هرچند که مرگشان برای ما سخت است ، اما نمی توان مانع از آن شد و لذا باید در ادامه راه آیت الله هاشمی رفسنجانی ، حماسه بیافرینیم و راه امام راحل را ادامه دهیم و گوش به فرمان رهبری باشیم.

 

حجت الاسلام عبدالعلی هاشمی نسب از روحانیون اصلاح طلب بهشهر هم در این مراسم با بزرگداشت نام و یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت : آیت الله هاشمی رفسنجانی محدود به جغرافیای ایران و منطقه نبود ، بلکه فراتر از منطقه بود و به جهان تعلق داشت.

 

وی افزود : آیت الله هاشمی رفسنجانی سردار فاتح سازندگی در دوران جنگ بود که امنیت همه جانبه در پنج استان درگیر جنگ در طول هشت سال دفاع مقدس ایجاد کرد و تاکید فراوان بر وحدت همه جانبه داشتند.

 

به گزارش ایرنا هاشمی نسب با اعلام اینکه سد سلیمان تنگه ساری، پروژه عسلویه و برخی از سازندگی های بزرگ کشور از دوران آیت الله هاشمی رفسنجانی به یادگار مانده است ، یادآور شد : ملت ما هیچگاه تلاش ها ، فداکاری ها و استقامت آیت الله هاشمی رفسنجانی را از یاد نخواهد برد و نام ایشان با انقلاب و امام و رهبری عجین شده است.

 

 

 آیت الله هاشمی با مجموعه ویژگی هایش، شیرازه کتاب وحدت ایرانیان بود