امام جمعه بهشهر گفت: تصویب قطعنامه پارلمان اروپا در ارتباط با راهبرد روابط با ایران و تمرکز بر وضعیت حقوق بشر، بی پایه و اساس و غیر قابل پذیرش است.   به گزارش شرق پرس,  آیت الله سید صابر جباری، ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه بهشهر اظهار داشت: متاسفانه دشمنان و استکبار […]

 

امام جمعه بهشهر گفت: تصویب قطعنامه پارلمان اروپا در ارتباط با راهبرد روابط با ایران و تمرکز بر وضعیت حقوق بشر، بی پایه و اساس و غیر قابل پذیرش است.

 

به گزارش شرق پرس,  آیت الله سید صابر جباری، ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه بهشهر اظهار داشت: متاسفانه دشمنان و استکبار هر روز با بهانه جدید و تازه وارد می شوند و در این رابطه برنامه ریزی های آنان علیه ایران مردود است.

وی افزود: یکی از این موارد قطعنامه این است که رییس جمهوری ایران مشروع نیست که این مسئله بیانگر این است که دولت به آمریکا باج نداده است و مورد قبول آمریکا و ایادی کفر نیست.

خطیب جمعه بهشهر با بیان اینکه همه ما در هر شرایطی باید تابع خط امام و رهبری باشیم ادامه داد: شعار مرگ بر آمریکا شعار همیشگی ما است و در مواجهه با این شیطان بزرگ و ایادی کفر کوتاه نمی آییم.

آیت الله جباری بیان داشت: دشمن در فکر ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است و می خواهد با هر برنامه ریزی و رتفندی در مردم یاس ایجاد کند که ما باید با اطاعت پذیری از رهبری و ولایت فقیه بر این توطئه های نائل آمده و پیروز شویم.

وی در ادامه با تسلیت به مناسبت شهادت فاطمه زهرا(س) گفت: فاطمه زهرا(س) در طول زندگی پربار و با برکت خود جهاد فرهنگی را در راس برنامه های خود داشتند و با همین جهاد فرهنگی از ولایت و در جهت بیدار سازی مردم دفاع کردند.

جباری یادآور شد:  فاطمه(س) مایه نجات بشریت و سفینه نجات و مظهر خلقت است که جامعه باید با الگوبرداری از این بانوی بزرگوار در جهت سیره و روش ایشان در زندگی حرکت کند تا به سعادت برسد.

امام جمعه بهشهر در پایان  مسئولین را به الگو بودن صالح دعوت کرد و افزود: مسئولین بعنوان نمونه و الگو باید به دور از اسراف و تبذیر و خودنمایی حرکت کرده و عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

جباری  با سفارش به تقوا و دینداری گفت: تقوا و دینداری مایه برکت و سعادت دنیا و آختر است که باید با تمسک به تقوای الهی زا گناهان و پلیدی دوری و به سوی خدا رهسپار شویم./مهر

 

/انتهای خبر