شایعه مهاجرت علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی به کشور اسکاتلند، موجب واکنش یکی از چهره های سیاسی نزدیک به وی گردید

شرق مازندران : گرچه عدم واکنش به موقع و سریع علی لاریجانی و خانواده ی وی درباره شایعه مهاجرت این چهره سیاسی به یکی از کشورهای اروپایی، موجب انتقاد فعالان رسانه ای است، اما یکی از چهره های سیاسی نزدیک به علی لاریجانی بالاخره به این شایعه واکنش نشان داد.

عزت‌الله یوسفیان ملا، چهره نزدیک به لاریجانی، در گفتگو با مُنیبان در واکنش به برخی ادعاها مبنی بر خروج علی لاریجانی از کشور گفت: خبر مربوط به سفر لاریجانی به اسکاتلند و اقامت او در این کشور دروغ است و تکذیب می‌شود.

او با اشاره به آخرین ملاقات خود با لاریجانی افزود: دیروز و روز چهارشنبه آقای حیدرپور، نماینده سابق شهرضا، که پزشک هستند و در بیمارستان خاتم‌الانبیاء مشغول به کار هستند با لاریجانی جلسه داشت. در حال حاضر اگر با دفتر لاریجانی هم تماس بگیرید پاسخگو هستند.

یوسفیان ملا در واکنش به اینکه آیا لاریجانی به اسکاتلند رفت‌وآمد دارد یا خیر، تصریح کرد: خیر اصلا لاریجانی به اسکاتلند نرفته است، در حقیقت آخرین باری که او به خارج از کشور رفت مربوط به مراسم اربعین سال گذشته است که به کربلا رفت و امسال هم قصد دارد در مراسم اربعین شرکت کند. واقعیت امر این است که لاریجانی قصد سفر به اروپا، حتی کشورهای خلیج فارس و هیچ کشور همسایه را نداشته و ندارد.

این چهره نزدیک به لاریجانی در این مصاحبه که روز گذشته انجام شد، ضمن تأکید بر حضور لاریجانی در ایران خاطرنشان کرد: لاریجانی امروز در بیت رهبری در دفتر کار خود بود.

گفتنی است، اخیراً در فضای مجازی اخباری مبنی بر حضور علی لاریجانی در اسکاتلند منتشر شد.