شرق پرس: یک منبع آگاه در گفتگو با صداوسیما اظهار داشت: نجفی استعفا کرده است و تا دقایقی دیگر جلسه فوق العاده اعضای شورای شهر برگزارمی شود.   وی ادامه داد: درحال حاضر در ساختمان شورا خبری نیست گویا جلسه بیرون از فضای شورا برگزار می شود.   از سویی دیگر خلیل‌آبادی عضو شورای […]

 

شرق پرس: یک منبع آگاه در گفتگو با صداوسیما اظهار داشت: نجفی استعفا کرده است و تا دقایقی دیگر جلسه فوق العاده اعضای شورای شهر برگزارمی شود.

 

وی ادامه داد: درحال حاضر در ساختمان شورا خبری نیست گویا جلسه بیرون از فضای شورا برگزار می شود.

 

آیا شهردار تهران استعفا کرد؟

از سویی دیگر خلیل‌آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت :ما هم در حد شایعه استعفای شهردار را شنیده‌ایم ولی چیزی به شورای شهر تهران ارائه نشده است.

 

وی گفت: اگر قرار باشد شهردار استعفا دهد باید استعفایش را به شورای شهر تقدیم کند اما چیزی به شورا نرسیده است.

 

این عضو شورای شهر پایتخت اظهار داشت؛ بر فرض اینکه اگر وی استعفا هم داده باشند در حال حاضر فصل استعفا نیست چرا که شب عید است اگر آقای نجفی بخواهد استعفا دهد باید ابتدا در شورا موضوعات خود را مطرح کند و بعد شورا در مورد آن نظر دهد.

 

همه اینها در حالیست که ایرنا(خبرگزاری رسمی دولت) به نقل از منابع آگاه استعفای نجفی را تایید کرد

 

ایرنا در تکمیل این خبر نوشت؛ یک مقام آگاه در شهرداری تهران ، استعفای محمدعلی نجفی از سمت شهرداری پایتخت را تایید کرد

 

صبح امروز اخباری مبنی بر استعفای محمدعلی نجفی شهردار تهران در فضای مجازی منتشر شد

 

در همین ارتباط زهرانژادبهرام، حسن رسولی و حجت نظری از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در گفت وگو با ایرنا، اخبار منتشره مبنی بر استعفای محمدعلی نجفی را تکذیب کردند

 

 

یک مقام آگاه در شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد که موضوع استعفای نجفی فعلا نه تایید می‌شود نه تکذیب چرا که همه چیز به نتیجه جلسه مذکور بستگی دارد.