متاسفانه وضعیت نامناسب بسیاری از کوچه و خیابان های ساری و استفاده از آسفالت های بی کیفیت در عملیات ساخت و ترمیم اعتراض بسیاری از شهروندان ساروی را در پی داشت

به گزارش شرق پرس، یکی از شهروندان ساروی ساکن خیابان شهید حسین آملی ( حدفاصل بلوار پاسداران به بلوار امام روح الله ساری ) با ارسال تصاویری از آسفالت های جدید این خیابان نوشت؛ مدت زمان کوتاهی از احداث این خیابان توسط شهرداری ساری می گذرد که متاسفانه با توجه به صرف هزینه ۶ میلیارد تومانی و تنها پس از ۳ ماه، وضعیت آسفالت به این شکل که در تصاویر می بینید در آمده است.

 

این شهروند با ابراز گلایه از مسئولان شهری مرکز استان گفت : وقتی در این مدت کوتاه آسفالت خیابان که با صرف هزینه میلیاردی بیت المال اینچنین تخریب می شود، قطعاً ناظران در وظایف شان کوتاهی کرده اند و در مراحل زیرسازی و یا کیفیت آسفالت مورد استفاده نظارتی بر عملکرد پیمانکار نداشته اند.

 

شهروند ساکن خیابان شهید آملی در ادامه گفت : برای پیگیری موضوع چندین بار سعی نمودم با شهردار تماس بگیریم و موارد را به ایشان متذکر شوم اما این مقام مسئول تاکنون تماسهای بنده را بی پاسخ گذاشته اند و ما نیز هر روز شاهد تخریب بخش های جدیدی از آسفالت این خیابان هستیم.

 

لازم به ذکر است؛ این رسانه آمادگی دارد پاسخ مسئولان شهری ساری درخصوص استفاده از آسفالت های بی کیفیت و تقلبی را منتشر نماید.

 

در ادامه تصاویر ارسالی از وضعیت این خیابان را ملاحظه می فرمائید: