عبادالله پهلوان گفت: جناب آقای استاندار شهر من گلوگاه را نه به‌عنوان شهر ورودی استان، نه به‌عنوان دروازه شرقی استان، نه به‌عنوان کم‌درآمدترین شهر، نه به‌عنوان محروم‌ترین شهر ،بلکه به‌عنوان شهر سرداران و بیش از 200شهید که بالاترین رای را به دولت تدبیر و امید داده است دریابید

 

 عباد پهلوان شهردار گلوگاه

جناب آقای استاندار شهر من گلوگاه را نه به‌عنوان شهر ورودی استان،نه به‌عنوان دروازه شرقی استان،نه بعنوان کم‌درآمدترین شهر، نه بعنوان محروم‌ترین شهر، بلکه بعنوان شهر سرداران و بیش از ۲۰۰شهید که بالاترین رای را به دولت تدبیر و امید داده است دریابید.

 

 

جناب آقای استاندار شهر من با گذشت چندین سال از شهر شدنش هنوز پارک مجهز ، حتی برای بازی کودکان ندارد.جناب آقای استاندار در شهر من گلوگاه بدلیل نداشتن آسفالت مناسب نمی توان از کوچه پس کوچه هایش عبور کرد.

 

گلوگاه را در یابید که فردا خیلی دیر است!!!

 

 

به گزارش شرق پرس, گلوگاه شرقی ترین شهر مازندران است جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر دارد و با مناظر بکر و زیبای خود می تواند چشمان زیادی را به خود خیره کند. خبرنگار ما این بار به سراغ شهرداری گلوگاه رفت تا از دغدغه ها و مشکلات این نهاد گزارش دهد .

 

 

ارائه گزارش عملکرد یکساله شهرداری گلوگاه در مصلی نماز جمعه این شهرستان

 

مهندس عبادا… پهلوان که یکسالی است از انتخابش به عنوان شهردار گلوگاه می گذرد با حضور در مصلی نماز جمعه این شهرستان و سخنرانی بین دو نماز با مردم شهرش از دغدغه های خود گفت و سخنانی را بیان کرد. 

 

وی در دفاع از عملکرد خود گفت: حدود یکسال قبل سکان کشتی طوفان زده شهرداری گلوگاه را با اعتماد اعضای محترم شورای شهر و با بدهی بالغ بر سه میلیارد تومان به‌عهده گرفتم اما بالحمدالله با همت مضاعف و رویکرد جهادی اعضای محترم و پرتلاش شورای شهر و پرسنل خدوم شهرداری و همت عالی مردم و حمایت و هدایت کلیه مسئولین   به خصوص نماینده محترم دکتر مقیمی و مهندس طوسی فرماندار شهرستان و امام جمعه عزیزمان از همان روز اول کارهای شهرداری را با تلاش آغاز نمودم.

 

 

شهر دار گلوگاه پروژه های یکسال گذشته شهرداری گلوگاه افزود:پرداخت تقریبی بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان از حقوق رسمی و قراردادی پرسنل شهرداری حتی بدون یک روز وقفه،پرداخت تقریبی یک و نیم میلیارد تومان از بدهی قبلی شهرداری که کلیه اسناد موجود است،آسفالت کمربندی شرقی، بلوار شهید باهنر به‌مساحت ۱۳۵۰۰ مترمربع با هزینه‌ای در حدود سیصد میلیون تومان، راه‌اندازی CNG شماره ۲ شهرداری جهت رفاه حال شهروندان،بازگشایی ۸۰% از خیابان ۹ دی محل اتصال دو خیابان شهید باهنر و کمربندی شرقی به‌مساحت ۴۲۰۰ مترمربع،بازگشایی ۸۰% از خیابان معروف به پل‌تا‌پل از پل اکبرجوجه تا پل راه‌آهن به‌مساحت ۵۰۰۰ مترمربع،بازسازی و تعویض تندیس میدان ۲۲ بهمن گلوگاه که کلیه تاسیسات برقی و مکانیکی آن رو به فرسودگی رفته بود.

 

 

وی در بخش دیگری از گزارش عملکرد یکساله خود در شهرداری گلوگاه گفت: افتتاح و راه‌اندازی تلویزیون شهری در میدان ۲۲ بهمن ،اجرای جدول هدایت و دفع آب‌های سطحی به‌طول ۲۶۰۰ متر در خیابان عمرانلو – سادات‌ ، عمرانلو- شهید کیانی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان،نصب تیرک‌ها و چراغ‌های تزیینی در خیابان امام(ره) ،نصب تیرک‌ها و چراغ‌های تزیینی در خیابان هشتیکه ،پیاده‌روسازی و بتن‌ریزی خیابان هشتیکه ،اجرای بیش از ۵۰ باکس فضای‌سبز در بلوار امام رضا(ع) و اضافه نمودن به فضای‌سبز به ‌مساحت ۱۲۰۰ مترمربع ،اجرای آبشار مصنوعی در انتهای خیابان ۱۷ شهریور،مکانیزه کردن خودرو جمع‌آوری حمل زباله شهرداری و توزیع بیش از ۵۰ سطل زباله مکانیزه،اهدای زمین به‌مساحت ۲۰۰۰ مترمربع به سپاه شهرستان به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان جهت ساخت سالن ورزشی و استخر،خرید یک دستگاه ماشین سواری و چندین موتور جهت راه‌اندازی کارهای روزمره،تسطیح و شن‌ریزی خیابان راه‌آهن،صدور مجوز رایگان جهت انتقال آب شرب به دریای آرام گلوگاه به‌طول ۵/۲ کیلومتر،اخذ اعتبار به‌مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان جهت آسفالت خیابان عمرانلو از کارهای انجام شده شهرداری است.

 

مهندس پهلوان همچنین با اشاره به دورنمای فعالیتهای شهرداری گلوگاه با اشاره به طرحهای آینده این شهر افزود: تملک ۲۵ هکتار از اراضی جنگلی که موافقت اصولی آن گرفته شد و با طرح پارک جنگلی جهت واگذاری به شهرداری گلوگاه در مرحله نهایی می‌باشد،تملک ۶۰ هکتار از اراضی ساحلی که موافقت اصولی آن گرفته شد و با طرح مجتمع‌های تفریحی و توریستی شهرداری موافقت گردید که در مرحله نهایی می‌باشد،تعبیه کانال جهت هدایت آب‌های سطحی در خیابان راه‌آهن که هرساله خسارت و ضرر و زیان به مالکان می‌رساند، اخذ مجوز از شورای محترم و دیگر نهادها جهت راه‌اندازی پارک سنگی عابدین‌کوه،اخذ مجوز جهت اجرای مبلمان بلوار امام رضا(ع)، نصب سردرب ورودی و خروجی شهر و سروسامان دادن به روشنایی و فضای‌سبز بلوار امام رضا(ع) با اعتبار بسیار مناسب که جا دارد از زحمات و تلاش شبانه‌روزی جناب آقای دکتر مقیمی نماینده محترم به‌دلیل تخصیص اعتبار و از تلاش‌های فرماندار محترم نیز تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 برگزاری نخستین یادواره شهردار شهید کلبادی نژاد

 

شهردار گلوگاه در نخستین یادواره شهردار شهید عبدالرضا کلبادی نژاد و بزرگداشت متوفیان شهرداری نیز بیان کرد: مراسم تجلیل ، تکریم ، پاسداشت ، نکوداشت و زنده نگهداشتن یاد وخاطره شهداو متوفیان عزیزمان برای اولین بار است که برگزار می شود امیدواریم خداوند بزرگ توفیق و عنایت بفرمایند و سالهای آینده نیز این مراسم را برگزار نمائیم.

 

وی همچنین با اشاره به فرماندار شهرستان گلوگاه افزود: مسئولان محترم, باید به اطلاع شما برسانم تمامی ادارات وقتی پرسنل شان به درجه بازنشستگی نائل می شوند حق السنوات و پاداش خدمتی خودرا بطور کامل در یافت می نمایند و برای خود و ادامه کارشان برنامه ریزی می کنند. ولی با کمال تاسف دردمندانه باید بگویم که پرسنل خدوم و پرتلاش شهرداری وقتی به درجه بازنشستگی نائل می شوند بعلت وخامت اوضاع شهرداری نمی توانند مطالبات خود را دریافت نمایند .

 

 

شهر دار جوان گلوگاه تاکید کرد :با احترام به همه پرسنل و بازنشستگان ادارات مختلف به جرات باید بگویم مظلومتر و غریب تر و پرتلاش ترین و در عین حال بی ادعا ترین پرسنل به نظر بنده پرسنل خدوم شهرداری هستند .

 

وی به کسری بیمه دوران خدمت کارکنان این اداره اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: در شهرداری گلوگاه بحرانی وجود دارد که گریبان گیر اغلب پرسنل های در آستانه بازنشستگی می باشد که با ۳۰ تا ۳۲ سال سابقه خدمت در این نهاد بیمه آنان به حد نصاب نرسیده و   باید چند سال اضافه تر برای تکمیل دوران بیمه خود در شهرداری بمانند .

 

 

شهردار جوان گلوگاه عنوان کرد: با توجه به وحود مشکلات برای بنده و شورای محترم باعث افتخار است در این مدت که سمت شهرداری را در گلوگاه تحویل گرفتم تمام تلاش و کوشش خود را تا این لحظه انجام دادم و حتی یک روز هم بیمه پرسنل های رسمی، قراردادی و شرکتی به تعویق نیفتاده که امیدوارم در آینده نیز این چنین باشد.

 

 

   مهندس پهلوان شهر دار گلوگاه   در خاتمه سخنانش از همه شهروندان گلوگاهی به خاطر صبر و شکیبایی در مقابل مشکلات شهری تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که   بتوان مشکلات را با همراهی و همدلی مسئولان استانی و شهرستانی به حداقل رساند.

 

 

یاد آور می شوم در مراسم یادواره شهر دار شهید این شهرستان از شهرداران گلوگاهی بعد از انقلاب اسلامی به جهت خدمات ماندگارشان تجلیل به عمل آمدو هدایایی به رسم یادبود به آنان اهدا شد.

 گزارش از سکینه نوری تیرتاشی