آرش میراسماعیلی تعلیق جودو ایران را یک فرصت دانست و گفت : باید در این زمان زیرساخت های جودو را تقویت نمائیم و در داخل به خودسازی جودو بپردازیم

به گزارش شرق پرس، با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو بعنوان رئیس مجمع انتخابات جودو مازندران، حبیب حسین زادگان نائب رئیس  و دیگر اعضای مجمع، انتخابات ریاست هیات جودو مازندران در محل سالن شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

 

پس از انصراف دو کاندیدا از ادامه رقابت در این انتخابات، محمد حامی و علیرضا مرزبان هر کدام به ارائه برنامه های خود پرداختند و در نهایت با رای گیری اعضای مجمع ، این محمد حامی بود که توانست با کسب ۱۶  رای از ۱۸ رای ماخوذه برای ۴ سال بر کرسی ریاست هیات جودو استان مازندران بنشیند.

 

آرش میراسماعیلی : تعلیق جودوی ایران یک فرصت است

 

دکتر میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در ادامه این جلسه با تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین جان باختن تعداد زیادی از هموطنان در حادثه هواپیمایی گفت : از خدمات چشمگیر مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و همکاران ایشان به جهت کسب افتخارات بزرگ ورزشی قدردانی می کنیم و این استان جای مردان بزرگ و ورزشکاران بزرگ است .

 

آرش میراسماعیلی با اشاره باینکه ورش جودو در استان مازندران جای پیشرفت و توسعه دارد اظهار داشت؛ استان مازندران می تواندیک از قطب های مهم ورزش جودو شود و نباید به نتایج و درخشش مقطعی قانع باشیم.

 

وی جودو را نخستین رشته رزمی خواند که توانست به المپیک راه پیدا کند و افزود؛ برای کسب افتخارات ملی باید تعداد ورزشکاران این رشته را افزایش دهیم و خوشبختانه در ۱۰ ماهه گذشته موفق شدیم ورزشکاران خانواده جودو را از ۶۰ هزار نفر به ۸۷ هزار نفر افزایش دهیم و معتقدم مخصوصاً در استان های ورزش خیز باید جودو به سمت همگانی شدن حرکت کند.

 

رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران، اتحاد و همدلی در هیات جودو استان مازندران را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد؛ پایان انتخابات ، آغاز همکاری و همدلی برای توسعه جودو در مازندران باشد چراکه در این استان استعداد به اندازه کافی وجود دارد و باید با برنامه ریزی این استعدادها را بکارگیری کنیم.

 

دکتر میراسماعیلی در ادامه تعلیق جودو ایران را یک فرصت دانست و گفت : باید در این زمان زیرساخت های جودو را تقویت نمائیم و در داخل به خودسازی جودو بپردازیم. وی افزود جودو پس از تعلیق نه تنها تعطیل نشد بلکه سبب انگیزه و تلاش بیشتر ما در داخل کشور شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این مجمع انتخاباتی، ضمن تبریک به محمد حامی برای کسب رای اعتماد اعضای مجمع گفت: اکنون باید همه ی اعضای خانواده جودو در استان به همدلی و انسجام درون سازمانی توجه کنند تا بتوانیم روی جامعه هدف این رشته تاثیرگذاری داشته باشیم.

حبیب حسین زادگان استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، فدراسیون و دولت را برای توسعه جودو مازندران، مورد تاکید قرار داد و گفت : جایگاه فعلی جودو در استان مازندران مناسب نیست و همه ی ما مکلف هستیم برای رشد جودو تلاش نمائیم و در سایه رفاقت ، همدلی و برنامه ریزی بتوانیم جایگاه واقعی این رشته را در استان تثبیت کنیم.

 

حسین زادگان با اشاره به حضور موفق مازندران در المپیاد استعدادهای درخشان ورزشی گفت : این استان از نیروهای انسانی توانمند و باهوشی بهره می برد و معتقدم جودو باید فرهنگ سازی شود و به دل خانواده ها راه یابد تا یکی از بهترین ها کشور باشیم.