وي رفتگران را از بي آلايش ترين و بي توقع ترين كارمندان شهرداري دانست و اذعان داشت: شهرداري ساري آن گونه كه شايسته اين عزيزان است نتوانسته از خدمات اين عزيزان تشكرو قدرداني كند ولي سعي كرده ايم حداقل ها را فراهم كنيم.

 

 

مراسم تجلیل از سفیران پاکیزگی و رفتگران شهرداری ساری با همت شهردار ساری و اعضای شورای شهر برگزار شد.

 

 

به گزارش شرق پرس، مهدی عبوری شهردار ساری در آیین تجلیل از سفیران پاکیزگی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات سفیران پاکی گفت: متاسفانه در سال گذشته شاهد از دست دادن دو نفر از بهترین های شهرمان به علت تصادف بوده ایم.

 

 

وی رفتگران را از بی آلایش ترین و بی توقع ترین کارمندان شهرداری دانست و اذعان داشت: شهرداری ساری آن گونه که شایسته این عزیزان است نتوانسته از خدمات این عزیزان تشکرو قدردانی کند ولی سعی کرده ایم حداقل ها را فراهم کنیم.

 

 

شهردارساری با اشارپرداخت به موقع حقوق کارگران شهرداری ساری ، گفت: همانگونه که در مراسم سینما سپهر قول دادم  حقوق کارگران به موقع پرداخت می شود.

 

 

عبوری با انتقاد از اینکه در برخی موارد مبلغی که در فیش درج می شود با حقوق همخوانی ندارد ، بیان داشت : معاونت اداری و مالی مسئول پیگیری کارای این عزیزان هستند.

 

 

وی با بیان اینکه هر روز صبح قبل نماز با دوچرخه در شهر ساری می روم و موارد و نارسای ها را می بینم ، گفت : امروز نیز ساعت۳۰: ۴ در شهر شاهد خدمت عزیزان بودم و گزارشی از برخی تخلفات به من ارائه شد که اگر این تخلفات ادامه  یابد به شدت با متخلفان برخورد می شود.

 

 

شهردار ساری با تاکید بر اینکه کسی حق ندارد حقوق کسی را نادیده گیرد، گفت: کارگران شهرداری می توانند تخلفات را از طریق مراجعه حضوری ،سامانه ، نامه و تماس تلفنی گزارش دهند.

 

 

شهردار ساری در ادامه با اشاره به افزایش ۳ برابری حجم زباله در شهر ساری ، افزود: در ایام عید با توجه به تولید ۷۵۰ تنی زباله در روز شاهد پاکی شهر بوده ایم.

 

 

کلانتری  معاون خدمات شهری شهرداری ساری رفتگران را سفیران پاکیزگی دانست و اظهار کرد : تلاش این عزیزان درزیبایی و پاکی شهر برکسی پوشیده نیست.

 

 

وی با بیان اینکه سفیران پاکی وظیفه مهمی را در حفظ و نظافت شهر ایفا می کنند ،افزود: تلاش این عزیزان در نظافت شهر باعث حفظ سلامت شهروندان می شود.

 

 

معاون خدمات شهری شهرداری ساری سفیران پاکی را چشم بینای شهرداری دانست و اذعان داشت: سفیران پاکی در کوچه و پس کوچه های شهر حضور دارند و می توانند نواقص و تخلفات را به شهرداری گزارش دهند.

 

 

کلانتری وجود معظلات شهری را به جهت نادیده گرفته شدن این خدمات دانست و گفت: شما با چشم بینای خود می توانید این معظلات را گزارش و در جهت برطرف کردن آن تلاش کنید.

 

 

وی با بیان اینکه این کار در منطقه ۳ ساری به خوبی صورت گرفته است ، افزود: امید است در سال ۹۳ و با همکاری کارگران بخش خدمات شهری شهری عاری از هرگونه آلودگی داشته باشیم.

 

 

معاون خدمات شهری در پایان ضمن اشاره به افزایش حجم زباله درروزهای پایانی سال ، گفت: روزهای آخر سال علیرغم تولید ۷۰۰ تن زباله در روز شاهد شهری عاری از زباله بوده ایم.

 

 

جعفری ، عضو شورای شهر ساری نیز در این مراسم ضمن تشکر از سفیران پاکی ، اظهار کرد: هر زباله ای که به زمین ریخته می شود کمری خم می شود تا آن را بردارد و اگر امروز شهری پاک داریم به همت شما عزیزان است.

 

 

وی سفیران پاکی را نعمتی برای ساری و شهروندان ساروی دانست و تاکید کرد : امروز سلامت و پاکی شهر را مدیون محبت شما هستیم.

 

 

جعفری در پایان از زحمات رفتگران شهر ساری تشکرو قدردانی کرد.

مهر