فرماندار شهرستان میاندورود شهادت شهید صارمی را در راه قلم و مطبوعات دانست و افزود: شاید به صورت فیزیکی شهید صارمی را در بین خود نداریم اما وی را در بین خود به عنوان الگو در حوزه قلم و فرهنگ همچنین اطلاع‎رسانی احساس می‎کنیم.

khabarnegar1

 ارسطو قادری شامگاه چهارشنبه در مراسم قدردانی و تجلیل از خبرنگاران در مجتمع نگین گهرباران سواحل میاندورود گفت: روز خبرنگار روز تجلیل از مردان و زنانی است که پرچم اطلاع‎رسانی را به دست گرفته‌اند و در راه اعتلای بشریت بدون هراس از هیچ قدرتی تلاش و کوشش می‎کنند.

به گزارش شرق پرس, وی با بیان اینکه در همه زمینه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی الگو داریم، اظهار داشت: در زمینه خبر و اطلاع‎رسانی نیز شهیدان این عرصه نماد و الگوی فعالان این بخش هستند.

فرماندار شهرستان میاندورود شهادت شهید صارمی را در راه قلم و مطبوعات دانست و افزود: شاید به صورت فیزیکی شهید صارمی را در بین خود نداریم اما وی را در بین خود به عنوان الگو در حوزه قلم و فرهنگ همچنین اطلاع‎رسانی احساس می‎کنیم.

این مسئول با تبریک به خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار اهداف برگزاری این نشست را تجلیل از خبرنگاران، نشان دادن ظرفیت‎ها و ساحل شهرستان، همچنین فضای تدبیر و امید در میاندورود به اصحاب رسانه اعلام کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان میاندورود گفت: روز خبرنگار روز تجلیل از مردان و زنانی است که پرچم اطلاع‎رسانی را به دست گرفته‌اند و در راه اعتلای بشریت بدون هراس از هیچ قدرتی تلاش و کوشش می‎کنند.

قادری با اشاره به اعتماد و تکیه همیشگی حضرت امام (ره) به مردم در مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: ایشان هرگز به سلاح و نیروی نظامی برای پیروزی نهضت تاکید نکردند و افتخار می‎کردند که با تکیه به مردم انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها امروز باید با تکیه و توجه به مردم خواسته‌های ایشان را بیان کنند، افزود: ضرورت دارد که مطبوعات و رادیو و تلویزیون ببینند که مردم چه می‎خواهند، سپس در راستای آن مطالبه و افشاگری کنند.

این مسئول با اشاره به ضرورت توجه به اقدامات و خواسته‌های دشمن بیان داشت: رسانه‌ها باید از ایجاد حاشیه و التهاب دوری کنند.

فرماندار شهرستان میاندورود با بیان اینکه امروز رهبر معظم انقلاب به عنوان جانشین خلف امام راحل تاکید بر فعالیت صحیح رسانه‌ها دارند، بیان داشت: رسانه باید خواسته مردم را پیگیری کرده و به تحقق اهداف نظام اسلامی کمک کند.

قادری با اشاره به مشکلاتی که سیلاب در سال‎های گذشته برای محصولات کشاورزی مردم میاندورود به وجود آورده است از لایروبی ۱۰۰ کیلومتر کانال هدایت سیلاب و آب کشاورزی به صورت رفت و برگشت در این شهرستان پس از ۳۰ سال خبر داد.

وی انجام این اقدامات را ضروری دانست و افزود: این اقدامات موجب کاهش شدید خطرات ناشی از سیلاب بر زندگی مردم و محصولات کشاورزی شده است.

این مسئول از ایجاد هماهنگی با فرماندار ساری برای پیگیری لایروبی رودخانه مشترک موسوم به‌ زردی‌رود با استفاده از اعتبارات فراشهرستانی خبر داد.

در پایان این مراسم خبرنگاران به بیان دیدگاه‌های خود در موضوعات مختلف صنفی و مشکلات مردم شهرستان پرداختند.
فارس