یمینی گفت: یونس گرائیلی یکی از مربیان جوان و با تجربه مازندران است و بنا به صلاحدید هیئت مدیره باشگاه به عنوان سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری انتخاب شد.

 

sanatsari

مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری گفت: یونس گرائیلی به عنوان سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری انتخاب شد.

به گزارش شرق پرس, علی اصغر یمینی در گفت‌وگو با فارس بیان داشت: یونس گرائیلی یکی از مربیان جوان و با تجربه مازندران است و بنا به صلاحدید هیئت مدیره باشگاه به عنوان سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری انتخاب شد.

 

وی با اشاره به زحمات چندین ماهه ابراهیم باقری در این تیم تصریح کرد: نباید از زحمات و تلاش‌های این مربی جوان و بومی را نادیده گرفت زیرا ایشان نیز برای موفقیت صنعت ساری تلاش‌های زیادی در این مدت انجام دادند.

 

مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری در ادامه ابراز داشت: به طور حتم ابراهیم باقری در ادامه راه نیز به عنوان کمک اول در کنار یونس گرائیلی حضور دارد و به تیم فوتبال صنعت ساری در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور کمک می‌کند.

 

یمینی درباره کادرفنی تیمش در فصل جاری اذعان داشت: در کنار گرائیلی و باقری، احمدزاده و قزل به عنوان کمک‌های دوم و سوم و همچنین جمشید رمضانی به عنوان مربی بدنساز در صنعت ساری فعالیت دارند.

 

وی درباره آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: ساروی‌ها امسال تیمی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته از صنعت ساری خواهند دید و امسال با توجه به شرایط و گروه‌بندی انجام شده و همچنین شرایط و نحوه صعود تیم‌ها، تیم فوتبال صنعت ساری از مدعیان اصلی صعود رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.

 

مدیرعامل فوتبال صنعت ساری گفت: بیشتر بازیکنان فصل گذشته تیم حفظ شدند و هم‌اکنون بازیکنان در یک اردوی یک هفته‌ای در ارتفاعات سد سلیمان تنگه ساری زیر نظر کادر فنی مشغول بدنسازی هستند.

 

یمینی در پایان خاطرنشان کرد: با آمدن یونس گرائیلی هشت بازیکن مطرح به تیم اضافه می‌شوند که در هفته آینده اسامی این بازیکنان را رسانه‎ای می‌شود.