سومین یادواره شهدای روستای نظام محله وتپه و 9 شهید گمنام شهرستان گلوگاه در روز یکشنبه 30آذر1393در مسجدجامع نظام محله باحضورپرشورمردم شهیدپرور این روستا و همچنین مردم شریف شهرستان گلوگاه برگزارشد.

 

 

به گزارش شرق پرس, سومین یادواره شهدای روستای نظام محله وتپه و ۹ شهید گمنام شهرستان گلوگاه در روز یکشنبه ۳۰آذر۱۳۹۳در مسجدجامع نظام محله باحضورپرشورمردم شهیدپرور این روستا و همچنین مردم شریف شهرستان گلوگاه برگزارشد.

 

 

دراین مراسم که با استقبال گسترده مردم این شهرستان همراه بود نمایشگاه زیبایی به یادشهدا برپا شد. مراسم ساعت ۱۱ صبح باتلاوت ایات قران مجید شروع شد که در بخشهایی از این مراسم مستند زیبایی از جنگ تحمیلی وخاطرات خانواده شهدا روستا به روی پرده به نمایش گذاشته شد .  بعداز مداحی ونوحه سرایی حاج حسین دانشمند مردم به استقبال نماز جماعت ظهر وعصر به امامت آیت الله میر احمدی امام جمعه شهرستان گلوگاه رفتند.

 

 

سرداربهشتی فرمانده بسیج مساجد و محلات کشور که بعنوان سخنران به این مراسم دعوت شده بودند بیان داشتند در آن سالهای جنگ سالهایی سخت تر از امروز بود ایشان از شیران خطه مازندران جوانان لشکر۲۵کربلا یاد کردند که در سد دز و دران سرمای سخت فداکارانه تمرین میکردند وشرایط سخت جبهه را می پذیرفتند و در عملیات های والفجر ۸ بدر خیبر کربلای۵ چه فداکاری ها وجان فشانی ها کردند.

 

وی همچنین از رزمندگان لشکر۲۵کربلا  به عنوان خط شکن منطقه فاو نام بردند و افزودند ما در جنگ تحمیلی از۱۸کشور اسیرگرفتیم و۳۶کشور مستقیما به عراق اسلحه می دادند. وی گفت: همه پیروزیهای دیروز امروز و فردای مان را باید مدیون خون شهدا باشیم شهدا درس ایثار ازادگی جوانمردی را به طور عملی به ما آموزش دادند.

 

سردار بهشتی گفت: ما در شلمچه ۲ تانک داشتیم و عراقی ها بیش از۳۰۰ تانک و مادر مقابل انها هیچ نداشتیم جز ایمان و توکل به خدا و پیروی از امام ره و امروزه هم همینطور هست وسلاح برتر ما جلسات ماست ۲۸صفر اربعین حسینی عاشورا و…

 

دراین مراسم شخصیت های برجسته ای چون امامان جمعه شهرستان گلوگاه و بهشهر, همچنین تنی چند از روسای ادارات شهرستان گلوگاه حضور داشتند.

 

 در ادامه تصاویر این مراسم را ملاحظه می فرمائید:

 

 

 

yad-nezamahale1

 

 

yad-nezamahale2

 

 

yad-nezamahale3

 

 

 

yad-nezamahale4

 

 

yad-nezamahale5

 

 

yad-nezamahale6

 

 

yad-nezamahale99

 

yad-nezamahale8

 

 

yad-nezamahale44

 

 

yad-nezamahale77

 

 

yad-nezamahale55

 

 

yad-nezamahale66