اگر اتفاق غیر منتظره ای نیافتد، جلسه روز سه شنبه شورای شهر مشخص خواهد کرد که نجاریان بر کرسی شهرداری خواهد نشست یا رجبی ...

به گزارش شرق پرس به نظر می آید خبرهای رسیده از پارلمان شهری مرکز استان حاکی از آنست که کلاف سردرگم انتخاب شهردار ساری، نزدیک به سر و سامان یافتن است.

پس از رفتن مهدی عبوری به وزارت راه و شهرسازی، مدتها بود که بحث انتخاب شهردار مرکز استان بحث روز همه اقشار بود. حتی انتخاب فرزانه بعنوان شهردار نیز نتوانست این حاشیه ها را پایان دهد و عدم تائید مستندات شهردار منتخب، دوباره نگاه ها را به سمت پارلمان شهری ساری دوخت.

اما در جلسه اخیر اعضای شورای شهر روی دو گزینه نهایی به جمع بندی رسیدند و قرار بر این شد که به منظور انتخاب نهایی شهردار ساری در جلسه روز سه شنبه این هفته، پس از بحث و تبادل نظر روی این دو گزینه ، شهردار ساری انتخاب شود .

سعید نجاریان عضو شورای شهر و عباس رجبی سرپرست پسماند ساری با نظر اعضای شورا به عنوان دو گزینه نهایی برای طرح در جلسه آینده شورا انتخاب شدند.

در کارنامه سعید نجاریان معاونت اداری مالی سازمان نوسازی و تجهیزات مدارس استان، دو دوره عضو شورای شهر و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتسال کشور و مدیرعاملی باشگاه شهروندساری دیده می شود.

اما در کارنامه عباس رجبی نیز مدیرعاملی سازمان تاکسیرانی، حمل و نقل و ترافیک ، آتش نشانی و فضای سبز،  شهردار مناطق یک و سه ، ریاست کمیته فنی آتش نشانان کشور و اکنون سرپرستی سازمان پسماند دیده می شود.

اگر اتفاق غیر منتظره ای نیافتد، جلسه روز سه شنبه شورای شهر مشخص خواهد کرد که نجاریان بر کرسی شهرداری خواهد نشست یا رجبی.