کی روش، در حاشیه کمپ تیم ملی در افریقای جنوبی، با دنی جردن رئیس فدراسیون فوتبال افریقای جنوبی دیداری داشته تا قراردادش برای هدایت تیم ملی این کشور را نهایی کند. شرق پرس:  آی اسپورت به نقل از ایندپندنت آنلاین نوشت: مقصد بعدی سرمربی تیم ملی ایران را مشخص کرده است. به نوشته این […]

 

کی روش، در حاشیه کمپ تیم ملی در افریقای جنوبی، با دنی جردن رئیس فدراسیون فوتبال افریقای جنوبی دیداری داشته تا قراردادش برای هدایت تیم ملی این کشور را نهایی کند.

شرق پرس:  آی اسپورت به نقل از ایندپندنت آنلاین نوشت: مقصد بعدی سرمربی تیم ملی ایران را مشخص کرده است. به نوشته این سایت، مسئولان فدراسیون فوتبال افریقای جنوبی، فردا کارلوس کی روش را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این کشور معرفی خواهند کرد.

قرار است کی روش از ماه آگوست کارش در تیم ملی افریقای جنوبی را شروع کند.

سرمربی فعلی تیم ملی ایران، در حاشیه کمپ تیم ملی در افریقای جنوبی، با دنی جردن رئیس فدراسیون فوتبال افریقای جنوبی دیداری داشته تا قراردادش را نهایی کند. با بازگشت کی روش، گوردون ایگسوند سرمربی فعلی افریقای جنوبی باید دنبال پست جدیدی باشد.

کی روش در سال ۲۰۰۲ و بعد از رساندن تیم ملی افریقای جنوبی به جام جهانی، به دلایل مختلف کارش را از دست داد و بعد از آن به منچستر یونایتد رفت تا دستیار فرگوسن شود‬.

 

/انتهای خبر