این کلاهبردار حرفه ای به برداشت غیرمجاز از حساب 700 شهروند در استان های مختلف کشور اعتراف کرد ...
شرق پرس : سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی مراجعه چند تن از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از آنان به شیوه فیشینگ در یکی از شبکه‌های اجتماعی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
او افزود: کارآگاهان پلیس فتا با انجام تحقیقات از مالباختگان دریافتند، فردی ناشناس با ایجاد درگاه جعلی پرداخت بانکی (فیشینگ) در یک شبکه اجتماعی با هدایت افراد به این درگاه جعلی، اطلاعات حساب بانکی آنان را سرقت و اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب آنان می‌کند.
فرمانده انتظامی مازندران گفت: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیان و مالباختگان و بررسی‌های اولیه صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد، متهم اهل یکی از استان‌های جنوبی کشور و در حال حاضر ساکن تهران است.
سردار میرزایی افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی قضائی این فرد در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در تحقیقات پلیس به برداشت غیر مجاز از حساب ۷۰۰ شهروند در استان‌های مختلف کشور به ارزش ۵۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم تجهیزات هوشمند ارتباطی، کشف شد، گفت: اطلاعات حساب بانکی ۳ هزار شهروند که آماده برداشت از این حساب‌ها بود نیز کشف شد.